Весь минулий тиждень увага модної громадськості була прикута до Парижа, де в дуже камерних умовах модні дизайнери демонстрували нові кутюрні колекції. Хоч більшості цих образів не судилося вийти на вулицю, та запозичити кілька ідей з подіуму для оновлення сезонного гардероба все-таки варто. Розповідаємо про головні тренди на Тижні високої моди сезону весна-літо 2022.
Січень — місяць, коли ми всі починаємо з чистого аркуша. Дизайнерам також властиве бажання загального оновлення, яке вони часто висловлюють за допомогою лаконічних речей. Цього разу головними на подіумах — від класики Christian Dior до авангарду Viktor & Rolf — стали білосніжні сукні максимально простого крою. Однак за цією очевидною здалеку простотою ховається майстерна робота з фактурами й деталями, що й перетворює кожну з них на справжній кутюр.
Тиждень високої моди в Парижі тільки увиразнив популярний тренд на різноманітні вирізи. Ми вже звикли до них у сезонних колекціях, але, створюючи кутюрні сукні, дизайнери раніше були консервативніші. Тепер перед красою цих ліній не встояли і вони — найсміливіші вирізи, до речі, варто шукати в колекції Valentino.
Сховатися від буденних проблем багатьом дизайнерам цього сезону допоміг космос. Став він і джерелом натхнення в роботі над новими кутюрними колекціями. Наприклад, Даніель Роузберрі зі Schiaparelli переглядав "Дюну" й "Інтерстеллар", а Кім Джонс, креативний директор Fendi, і зовсім відрядив гостей свого шоу в справжню космічну одіссею. Тема міжгалактичних подорожей читалася і в самих образах, і в макіяжі, і в інсталяціях.
Хоч скільки дизайнери експериментують з фактурою, декором і вишивкою, проте саме об’ємне вбрання викликає в глядачів особливий захват. Цього сезону такий wow-ефект використовували Жан-Поль Готьє, Елі Сааб і П’єрпаоло Піччоллі. Не цуралися цього прийому й гості модних показів.
Несподівано для багатьох на модні подіуми цього сезону повернувся джаз, без якого неможливо уявити ревучі двадцяті. Через сто років вони мають не менш бентежний вигляд, особливо в руках ліванських дизайнерів — Зухаїра Мурада і Елі Сааба. Чуттєвішу версію цієї епохи продемонстрував французький кутюр’є Александр Вотьє, в сукнях якого не раз епатувала публіку Белла Гадід.