З давніх-давен дівчата "позичають" речі у гардеробі чоловіків. Чи то бойфренд, тато, чи друг – якщо жінці щось сподобалося в чоловічій шафі, вона це випросить, непомітно виманить і все одно отримає те, що хоче. До того ж, в епоху унісексу і андрогінності, які панують як ніколи, не дивно, що жінки просто відразу вирушають за покупками в чоловічі секції. У зв'язку з цим, Vogue UA розповідає про 4 чоловічі бренди, які чудово підійдуть кожній жінці.
Раф Сімонс – один з небагатьох дизайнерів, якому вдається так легко і майстерно ковзати між чоловічим і жіночим одягом. У резюме бельгійця – креативні посади жіночих ліній у Christian Dior, Jil Sander і Calvin Klein, і тим не менш, найяскравішою і неймовірно самобутньою є його робота для власного однойменного бренду чоловічого одягу.
Незважаючи на абсолютну маскулінність силуетів, одяг Raf Simons має виключно вдалий вигляд на жінках. Чисті і прямі лінії дизайнів Рафа не акцентуватимуть на фігурі, але безсумнівно підкреслять індивідуальність.
Мартін Роуз – лондонська дизайнер, чий однойменний лейбл з 2007 року став фаворитом у сфері чоловічого одягу. Бренд Martine Rose повільно, але впевнено справляв приємне враження на індустрію, коли досліджував стежки чоловічої моди. Дизайнер одночасно визнавала і інтерпретувала, а потім зухвало руйнувала архетипи menswear.
"Я завжди бачила одяг, як речі поза гендером, – каже вона. – Але я ненавиджу термін унісекс. Він такий плоский, трохи немодний". Чого не скажеш про її колекції, які завжди мають актуальний, доречний і різноманітний вигляд.
Улюблена у чоловіків різного віку марка Craig Green славиться прагматичністю і функціональністю дизайнів. Незважаючи на те, що бренд представлений в розкладі чоловічого Тижня моди, фірмове невимушене пошиття завоювало широке коло шанувальниць. Це не дивно, адже Грін є одним з найталановитіших дизайнерів свого покоління.
Замість того, щоб запускати лінію, присвячену жінкам, універсальний чоловічий одяг зберігає автентичність, яка зосереджена на сучасній мужності. Вона є свого роду протиотрутою від повсюдної boyfriend fit – жіночого одягу, натхненного чоловічим, який часто доповнюють вигаданими фемінізованими деталями, як-от підкреслена талія або бюст, або з затягнутими рукавами і більш низьким вирізом горловини. Також феномен популярності Craig Green серед жінок можна пояснити тим, що Грін – один з найбільш уважних дизайнерів, чий одяг однаково добре сидить на тілі будь-якого розміру чи форми.
У той час як AMI займає місце в реєстрі Paris Men's Fashion Week, бренд ставиться до своїх шоу трохи інакше, ніж традиційні гравці індустрії. Бренд випускає моделі всіх фасонів і розмірів для своїх показів – відповідно до його ідеології, заснованої на інклюзивності. У AMI прагнуть створювати одяг для чоловіків різного віку, національностей і вікових груп, які хочуть добре одягатися, але не жертвувати певним рівнем невимушеності і комфорту.
Від дебютної колекції Ami сезону осінь-зима 2014/2015 жінки з'являлися на подіумах разом з чоловіками – вони одягнені в той же одяг, тільки менших розмірів. І за ці роки лейбл привернув лояльних послідовниць, які тяжіють до "стилю бойфренда".
"Я заснував Ami з ідеєю створення одягу для своїх друзів – як чоловіків, так і жінок, тому я завжди уявляв свої роботи на обох [статях]", – говорить Александр Маттіуссі.