26 жовтня день народження святкує український дизайнер Іван Фролов, один із найяскравіших представників сучасної модної сцени. Власний бренд FROLOV він заснував ще у 2013 році, розпочавши свій шлях з участі у конкурсі молодих дизайнерів "Погляд у майбутнє", потім став учасником Ukrainian Fashion Week, щоразу дивуючи гостей вражаючими шоу, а сьогодні у його провокаційних образах виступають Гвен Стефані та Дуа Ліпа. Vogue.ua згадав три речі, без яких неможливо уявити цей бренд.
Естетику бренду FROLOV можна описати словосполученням intelligent provocation, в межах якого Іван Фролов спритно жонглює такими поняттями, як чуттєвість та провокація, жіночність та сексапіл. Уявити будь-яку колекцію марки неможливо без корсета – на його основі створюються різноманітні сукні, він стає чудовою парою до брючних двійок. Особливе захоплення у шанувальниць FROLOV кілька сезонів тому викликав корсет з металевим декором, що нагадує стріли.
Крім корсетів, фанатки FROLOV колекціонують напівпрозорі бра, придумані Іваном Фроловим. Особливо ефектні вони у парі з маскулінними костюмами, з-під яких кокетливо виглядає бахрома, що переливається. Також дизайнер пропонує носити їх поверх шовкових суконь чи навіть простих бавовняних футболок.
Естетика бренду FROLOV пропонує гру на півтонах, коли потрібно не кричати, а шепотіти, натякати, а не закликати до дій відкрито. Саме тому Іван Фролов багато уваги приділяє деталям. До прикладу, рукавички на два пальці — вони миттєво роблять образ привабливішим та спокусливішим.