Лижі YSL, м'ячі Versace і годинник Jaeger-Lecoultre, якому для зарядки достатньо невеликого перепаду температури в атмосфері – перед новорічною вечіркою модні бренди показують весь свій креатив. Ми зібрали gift list з найцікавішими пропозиціями.
Складно придумати дарунок, поетичніший за музичну шкатулку Louis Vuitton з колекції Vivienne. У невеликій скриньці, прикрашеній фірмовою золотисто-коричневою монограмою, ховається тендітна фігурка, яка починає танцювати під музику. Також у ній можна зберігати дорогі для серця дрібнички.
Різдвяна презентація Едварда Бесса в Dover Street Perfumes Market минула за всіма канонами едвардіанської епохи. Не дивно, адже ім'я Едварда VII є в самій назві бренду Бесса, а предмети мистецтва, які колекціонував англійський король, тепер відображені і на упаковках нової колекції Edwardian. Великий любитель антикваріату створив серію кейсів для косметики в дусі XVIII і XIX століть. Її склали: лімітована помада з профілем Жозефіни, порцелянові сірникові коробки, емалева царівна-жаба і срібні флакони для парфумів.
Італійський бренд випустив серію лімітованих м'ячів для футболу і баскетболу з авторським принтом у дусі Barocco. Для кожного м'яча Versace використали унікальний візерунок з золотистим листям на чорному тлі. В основі виробів – гума і поліуретан для додання глянцевого ефекту.
Знаменитий Atmos вперше представили 1928 року. Напередодні 2020-го компанія показала абсолютно новий варіант культової моделі. Механізм, розроблений Жаном-Леоном Ройтером, працює без батарейок і підзарядки: достатньо зміни температури в приміщенні хоча б на 1 градус, щоб годинник йшов мінімум дві доби. Родієве покриття, калібр JLC 563, циферблат з цільного скла і 218 дрібних деталей механізму надають виробу особливої цінності.
Ігристе для новорічної вечірки матиме гарний вигляд у кришталевому відрі для льоду з шкіряним тисненням з вуглецевого волокна. Свинцевий кришталь досить міцний і чудово зберігає холод, а шкіряний екстер'єр додає брутальності.
Виріб з порцеляни від Richard Ginori чудово поєднується з яскравим принтом Star Eye від Gucci. Образ всевидючого ока, що відображає душу людини, також вшановує філософію бренду і його зв'язок з космосом. Не забули дизайнери і про улюблений "серпентарій" Gucci: змії терпляче згорнулися в витончені ручки біля горловини в очікуванні новорічної магії.
У межах різдвяної колекції Prada представили лімітовану серію масок для сноубордингу та лижного спорту. Функція après-ski забезпечує відсутність характерного сліду на шкірі після катання, а чудову видимість гарантує протитуманне покриття. Доступні Linea Rossa в металічному, помаранчевому, червоному, чорному, синьому і зеленому відтінках.
Дизайнерка лінії келихів Алісія Мелка-Тейхроу створила набір для шампанського "вивернутий навиворіт". Завдяки грі з негативним простором оголюється саме призначення посуду, а подвійні стінки захищають напій від нагрівання.
Різдвяна колекція YSL стала однією з найгучніших подій цього року. Її родзинка – лижі Zai Skis чорного кольору з сірим логотипом модного Дому. Zai вважають найкращими лижами, представленими на ринку. Засновник компанії – Симон Жакоме (колишній тренер збірної Швейцарії) врахував всі деталі під час створення досконалої концепції: граніт, кедр, вуглецеві нанотрубки і атмосферу серця Альп – все те, що чудово поєднується з елегантністю Yves Saint Laurent.