До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Бейонсе запускає Cécred — бренд догляду за волоссям

Бейонсе щойно анонсувала запуск власного бренду з догляду за волоссям Cécred.

Анонс відбувся в 319-мільйонному інстаграмі співачки та супроводжувався лаконічним Hair is sacred — "Волосся священне". З цим, звісно, можна посперечатися, але менше з тим.

Реклама

У промовідео, розміщеному в інстаграмі, фігурує салон Headliners — перукарня на 12 місць у Г’юстоні, штат Техас. Для прихильників Бейонсе це знакове місце: у 1990 році його відкрила мати співачки, Тіна Ноулз. Невдовзі Headliners став одним із найвідоміших салонів Г’юстона — і дівчата з гурту Destiny's Child, де дебютувала та здобула успіх Бейонсе, — нерідко проводили в ньому час.

Дебют лінійки призначений на 20 лютого 2024 року на сайті, де наразі немає жодної інформації.

Гейтери вже встигли зауважити: "Вона завжди в перуці, який догляд!?" Втім, світ може очікувати засобів догляду за кучерявим та афроволоссям — воно має безліч нюансів у всьому, від миття, кондиціонування, сушіння до стрижок та укладань. Детальніше про це ми писали тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.