120 років Schwarzkopf: репортаж з Берліна
Бренд Schwarzkopf відсвяткував 120 років з дня свого заснування і представив свого нового амбасадора, топ-модель Тоні Гаррн. З цієї нагоди Альона Пономаренко вирушила до Берліна
20-00, самісінький центр Берліна, Потсдамська площа. Замість входу до метра U3 Tunnel – оксамитові розтяжки. Замість покажчиків з буквою М – зображення знаменитої голови, логотипу Schwarzkopf. Стає ясно: святкування будуть масштабними. Внизу – справжнісінька станція метро, з нагоди ювілею найпопулярнішої марки з догляду за волоссям в Європі, переобладнана на галерею.
Серед гостей – Армін Морбах, арт-директор бренду. Багато хто впевнений, що він – знаменитість. Почасти так і є: завдяки телерекламі обличчя Арміна знають всі. Блогери, преса, представники бренду, шум, багато шампанського і весела метушня. Попри святкову атмосферу, все організовано дуже по-німецьки: ніякої штовханини, ігристого вдосталь, простору – теж. У скляних боксах можна помилуватися історичними упаковками Schwarzkopf.
Раптом проноситься гул: до публіки вийшла Тоні Гаррн. Височенна, 1,81, блакитноока, з копицею білявих кучерів, вона позує фотографам, охоче всміхається на камеру. Ось-ось піде офіційне оголошення: Тоні – нове "обличчя" (і волосся, якщо вже на те пішло) бренду Schwarzkopf.
Німецька топ-модель в 2014 році прикрасила обкладинку українського Vogue. Трохи пізніше, в інтерв'ю, вона скаже, що дружить з українською моделлю Аліною Байковою. Тут вже стає ясно: ми подружимося.
Підземний простір розділений величезними залами. В одному – реконструйована аптека, перший бізнес-проект фармацевта Ганса Шварцкопфа, що відкрився в 1898. В іншому – рекламні постери минулого. Цікаво дізнатися, що перший лак для волосся у вигляді спрея придумали саме в Schwarzkopf в 1955, а німецьке слово "Taft" означало звук, з яким вміст балончика розпорошується в повітрі.
В іншому – фотопроект Арміна Морбаха, створений за мотивами робіт знаменитого фешн-фотографа минулого століття Франца Крістіана Гундлаха: старі роботи, зняті на тлі історичних місць Берліна, – і нові, на яких сучасні моделі з модними зачісками позують у тих же декораціях.
Трохи пізніше почнеться hair-show, де стилісти будуть міняти зачіски дівчат просто на очах у публіки, а потім пройде дефіле, і на подіум вийдуть моделі: темношкірі, plus size, юні і зовсім зрілі, близько 60, чоловіки і жінки, професіонали і "звичайні люди з Instagram". Таким чином марка говорить, що більше не буде тримати дистанцію у стосунках зі споживачем, спускається з експертних хмар – і просто допомагає людям виразити себе.
Вечірка продовжується за північ, всі веселяться відчайдушно, пробують нові засоби марки (мене особливо вражає кольорова крейда, з якою зробити succulent hair або unicorn hair – справа п'яти хвилин).
На наступний ранок я вирушаю до галереї, яка знаходиться в богемному районі Берліна, неподалік від легендарного чек-пойнта Чарлі. Світить яскраве сонце, вихід на даху відкритий, і можна милуватися Берліном з висоти пташиного польоту. У нас інтерв'ю з Тоні Гаррн. Стежте за публікаціями.
Читайте також: