КУПИТИ КВИТКИ

Ніс за вітром: парфумери роблять передбачення на наступні 10 років

Найкращі "носи" світу заглядають у майбутнє і передбачають, як пахнутимуть 2020 роки.

На відміну від модних трендів, парфумерні живуть довше, ніж кілька сезонів. Аж до кінця XX століття кожне десятиліття визначав всього один аромат – максимум два. У 1910-х панували шипри завдяки Chypre Coty; в 1920-х роках – Chanel №5 з інноваційними альдегідами і пишний Shalimar зі наддозою ванілі. Романтичний Miss Dior з'явився на полицях і запанував у серцях в 1940-х. Потім світ захопили східні мотиви: Chamade Guerlain і Opium Yves Saint Laurent; а їм на зміну прийшли Obsession Calvin Klein і Trésor Lancôme. Про все це вмить забули, коли в 1990-х всі закохалися в чисті акорди L'Eau d'Issey Miyake, CK One і Pleasures Estée Lauder. У нове тисячоліття ми увірвалися, розділені на шанувальників J'Adore Dior і Coco Mademoiselle Chanel. Потім з'явилася хвиля нішевих ароматів, на якій ми навчалися розрізняти нестандартні інгредієнти і запам'ятовувати важкі імена парфумерів. Куди ж прямує парфумерія у найближчому десятилітті?

Реклама.
Альберто Морільяс: нові молекули
Альберто Морільяс, @morillas.alberto

У портфоліо: оновлена лінія Gucci, Kenzo Flower, CK One, Giorgio Armani Acqua di Gio.

Flora Emerald Gardenia, Gucci

"2020-і – про нову чуттєвість та інновації. Мені пощастило працювати в одній з провідних компаній, що вивчає синтетичні молекули: Firmenich завжди вкладала значні кошти в дослідження і розробки, які розширюють горизонти парфумерного ремесла. Гадаю, майбутнє саме за цими молекулами. Кожному парфумеру доведеться змінити підхід до роботи, і мене така еволюція надихає. Крім того, у нас буде доступ і до натуральних інгредієнтів, як-от троянди, пачулі, жасмин, культивування яких сьогодні зазнає значних змін".

Квентін Біш: вільна відповідальність
Квентін Біш, https://www.givaudan.com/

У портфоліо: Chloé Nomade, Ex Nihilo Fleur Narcotique, Penhaligon’s Terrible Teddy.

Terrible Teddy, Penhaligon's

"2020-ті пахнутимуть відповідальністю. Компанії розроблять нові підходи до екологічної усвідомленості і розумного використання ресурсів, що посилить креативність. Ми будемо використовувати всі етичні інгредієнти, щоб захистити навколишнє середовище. Також настане час гендерної свободи: йдеться не про безстатеві запахи чи унісекс-аромати, а про можливість поєднання і співіснування. Квітково-фруктові вишукані парфуми для чоловіків і жінок? Свіжі деревні і фужерні аромати для жінок і чоловіків? Чому б і ні! Парфуми дадуть змогу кожному сформувати свою ольфакторну ауру. Зрештою, все це – про магію самовираження. Кожен отримає свободу створювати аромати".

Наталі Лорсон: звичні смаки і повернення до природи
Наталі Лорсон

У портфоліо: Burberry Weekend, Chopard Wish, Lalique Encre Noire, Le Labo Another 13.

Modern Princess Blooming, Lanvin (з'явиться в березні 2020 року)

"Після довгого панування гурманських композицій помітне повернення до повітряних і свіжих ароматів. Я в пошуках нових нот; після ванілі, праліне, кави і "відмови від солодкого" людей все більше ваблять ноти молока, солоні і кислі акорди. Також великий попит на природність. Тому затребувані зелені, квіткові, водні та мінеральні ноти. Прагнення до натурального все потужніше, тому ми працюємо з природними матеріалами, а також з інноваційними молекулами, які надають парфумам унікальної текстури".

Олів'є Кресп: "небесні" аромати
Олів'є Кресп, @oliviercresp

У портфоліо: L’Eau par Kenzo, Light Blue Dolce & Gabbana, Aerin Lauder Rose Cocoa, Mugler Angel, Cacharel Noa.

Nina Rouge, Nina Ricci

"За моїми очікуваннями, в наступні роки домінуватимуть повні повітря і сяйні аромати з варіаціями на теми сонячного світла, кисню і залитого сонцем блакитного неба. Великий потенціал – у квіток апельсина і магнолії".

Аззі Глассер: творче майбутнє
Аззі Глассерhttps://theperfumersstory.com/

У портфоліо: The Perfumer's Story by Azzi, пахощі на замовлення (серед клієнтів: Гелена Бонем Картер, Джуд Лоу, Кайлі Міноуг, Том Гарді, Орландо Блум).

Old Books з колекції The Perfumer's Story by Azzi

"Я безумовно бачу перехід до індивідуальності та творчості. Люди більше не хочуть пахнути як усі, вони не хочуть, щоб комерційні аромати становили більшу частину ринку. Модними стануть унісекс-парфуми з великою кількістю деревних нот, ладану і мускусу. У сегменті розкоші пануватимуть складні поєднання з чуттєвим настроєм. Вони особливо привабливі для впевнених у собі творчих особистостей".

Соня Констант: красиво пахнути собою
Соня Констант, @soniaconstantperfumer

Аромати: Eutopie №3 і № 9, Guerlain Aqua Allegoria Tiare Mimosa, Les Liquides Imaginaires Dom Rosa, Narciso Rodriguez Pure Musc.

Pure Musk, Narciso Rodriguez

"Я гадаю, що нові тенденції – це умиротворення, турбота про себе і вираз найпотаємніших думок і почуттів. Це аромати, які будуть продовженням нашого природного запаху. Добре, що на ринку багато парфумерії, що допомагає розкрити жіночу чуттєвість, але останні дослідження швейцарської компанії Givaudan показали, що більшість жінок вибирають аромат насамперед, щоб подобатися собі, а не вражати оточення, а в цій галузі вибір парфумерії не такий великий. Змінюється і робота парфумерів. Раніше всі хотіли бути представлені у великій мережі на зразок Sephora, тому доводилося "кричати", створювати "гучні" творіння, щоб їх було чутно в потоці фруктових і фантазійних ароматів. Більшість незвичних парфумів можна виявити тільки завдяки їхньому "серцю", а не верхнім нотам. І розкриваються вони середніми і нижніми нотами, а не зверху, як при традиційній побудові ароматів за принципом піраміди".

Роже Дaв: золоті часи
Роже Дав, @rojadove

У портфоліо: Roja Dove.

Scandal, Roja Dove

"Оскільки 1920-і були золотим століттям парфумерії, я вірю, що через 100 років розквіт повториться, ми не будемо сліпо додержуватися тенденцій або намагатися відродити 1990-ті. Адже саме вони знецінили світ парфумерії завдяки комерційним і солодким ароматам з іменами знаменитостей. Велика частина бюджету йшла на рекламу, а самим продуктам діставалося трохи. Остання декада століття була прекрасною завдяки незалежним брендам, ніші і люксовим парфумерним домам. Усім хочеться якості, креативності та неповторності, ароматів, які відображають індивідуальність власника і виділяють з натовпу. Я налаштований оптимістично і вважаю, що 2020-і стануть десятиліттям, коли ми побачимо розквіт парфумерії".

Дора Багріш: екологічна залежність
Дора Багріш, @dora_baghriche_perfumer

У портфоліо: Glossier You, Olfactive Studio Still Life.

You, Glossier

"Виражені гурманські аромати поступляться місцем більш інтимним, які відповідають ідеї "другої шкіри". Популярність матимуть прості, але текстуровані парфуми з високоякісних інгредієнтів. Наприклад, You, Glossier, який показав міленіалам шлях до чогось, що відрізняється від фруктових і вишуканих запахів. На підйомі – квіти, зелень і деревні ноти. Ми зосередимося на екологічності парфумерії та відповідній сертифікації, на використанні натуральних і чистих компонентів. У чоловічій парфумерії стануть популярними так звані адиктивні аромати – з нотами ванілі, кокоса або рому".

Фабріс Пеллегрін: урок етики
Фабріс Пеллегрінhttps://www.diptyqueparis.com

У портфоліо: Atkinsons Tulipe Noire, Kilian Smoke for the Soul, Diptyque Florabellio, Jo Malone London Blackberry & Bay, Paco Rabanne Strong Me.

Strong Me, Paco Rabanne

"Сьогодні люди все більше цікавляться екологією, і вона, поза сумнівом, стане головною темою в майбутньому. Покупці шукають продукти, створення яких завдає мінімум шкоди планеті і людям. Від ароматів очікують не тільки справжньості, високої якості, але і можливості відстежити етапи їхнього виробництва. Тому природні ресурси і "зелена хімія" – найкращі інгредієнти. За допомогою розробки EcoScent Compass ми в Firmenich вже вимірюємо екологічні та соціальні наслідки виробництва наших парфумів".

Марі Саламань: повернення до прекрасного
Марі Саламань з Азеддіном АлаєюGetty

Аромати: Alaïa, Guerlain Aqua Allegoria Mandarine Basilic, Jo Malone London Tuberose Angelica, Maison Margiela Beach Walk.

Sel d'Azur Yves Rocher


"Для мене парфуми майбутнього – це повернення до вишуканих інгредієнтів у більш виразному прочитанні. Це, звісно, серйозний виклик, бо ми повинні думати і про високу якість, і про високі очікування міленіалів. Це покоління жадає нових вражень і готове пробувати все – це дуже відповідально для мене як для парфумера. Я хочу, щоб аромат зміг передати їхню справжню красу, тому уявляю собі запахи, що відповідають унікальній, впевненій і зухвалій натурі. Міленіалам потрібні різноманітні ноти, які підкреслять їхню енергію і любов до екстриму. Вони полюють за справжнім досвідом, роблять те, про що думають, і готові до будь-яких викликів".

Текст: Сінді Керберова

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.