З нізвідки: французький парфумерний бренд, який підірвав світ
Про секрети паризького парфумерного будинку нішової парфумерії EX NIHILO, назва якої перекладається з латині як "З нізвідки", нові аромати, правила поєднання парфумерних нот, а також про українських дівчат розповідає його творець Бенуа Вердьє.
Дуже пишаємося своїм новим творінням, French Affair. Перш за все – тому, що працювали вже втретє з парфумером Квентіном Бішем. Це саме він придумав Fleur Narcotique, наш бестселер, легенду і it-аромат. Крім того, ми хотіли зробити черговий прорив і порушити чергові кордони, досліджуючи тему шипрових ароматів.
Винайти щось нове в добре відомому ольфакторному жанрі, яким є шипри (ну або хоча б розкрити тему під новим, суперсучасним кутом), – складне, але мотивуюче завдання. Ми хотіли створити щось абсолютно французьке, натхненне атмосферою Парижа 70-х, барвисте, трохи нахабне, в дусі Сержа Генсбура – як ми пам'ятаємо, він був надталановитим і обожнював провокації. Вийшов аромат-виклик, насичений безліччю культурних контекстів, і одночасно запах, який дівчина могла б розділити зі своїм чоловіком. Щоб досягти цього, Квентін змішав ноту троянди з нотою дягеля, додав гарний деревний акорд. Потрібно нанести його на шкіру, щоб закохатися. Миттєве звикання!
О, вони дуже вибагливі, точно знають, чого хочуть – і одночасно вміють дивуватися. З того самого моменту, як українки познайомилися з ароматами EX NIHILO, ми відчуваємо колосальну підтримку. У вас вроджене відчуття стилю, і, за моїми відчуттями, ви віртуозно поєднуєте свої аромати з одягом. Так що ми раді представити своє творіння з сильним характером і здатністю викликати залежність. Сподіваємося, наш French Affair вам сподобається.
Олів'є надає перевагу Bois d' Hiver, що натхненний його шведської юністю. Олів'є любив лісові прогулянки з батьками і хотів знову випробувати заколисуюче відчуття теплого кашеміру на шкірі, що контрастує з кам'яно-холодною атмосферою лісу. Цей аромат побудований на контрасті свіжості і спеки. Ефекту вдалося досягти за допомогою австралійського сандалу.
Сильві постійно носить щось з наших останніх розробок, але дійсно прив'язана вона до Fleur Narcotique і Devil Tender. Їй подобається квіткова свіжість "з пасткою", аромати, які відразу звертають на себе увагу, але при цьому зберігають шлейф.
Такий ефект ми і хотіли створити в своєму Fleur Narcotique. Допомогла наддоза півонії: саме вона дає приголомшливе сексуальне звучання на шкірі і викликає миттєве захоплення.
Я зі свого боку люблю Vetiver Moloko. Я взагалі давній прихильник ветівера як парфумерної ноти: мені подобається його димне і водночас молочне звучання. Зараз у мене період French Affair, нашого "новенького". Приголомшлива суміш троянди і дерева. Ношу його зі шкіряною косухою, і люди просто проходу не дають. Щось мені підказує, в Україні його теж оцінять.
Ну що, буду провокатором і скажу: головне правило – жодних правил. З одного боку, треба бути дуже скрупульозним і точним, щоб правильно змішувати аромати. Все-таки, це свого роду магія і надздібності, притаманні, як правило, парфумерам. З іншого боку, ми хочемо, щоб люди не соромилися грати зі своїми ароматами і не ставилися до них дуже вже серйозно. Адже найважливіше що? – емоції і відчуття.
Якщо ви потрапите в один з наших флагманських бутиків, ви зможете поекспериментувати з поєднаннями, продуманими і схваленими нашими парфумерами. Ну ось я б, наприклад, радив поєднувати Fleur Narcotique з нотою апельсинового кольору, зібраного на італійському півдні. А Venenum Kiss доповнити нотою бурбонської ванілі з Мадагаскару. Ну справді, дуже красиво.
У цілому, апельсиновий колір використовують, щоб зробити аромат свіжим, іскристим в верхніх нотах, а ваніль чи сандал – щоб надати більшої потужності і стійкості.
Якщо хочеться додати чогось особистого, я б радив спробувати поекспериментувати парфумерними есенціями Sublime Essence, натхненними ритуалом пошарового нанесення парфумів. Можна вибирати між мускусом, амброю і УДОМ, щоби надати композиції унікального звучання. Уд і амбра бездоганні з більшістю східних, деревних чи пряних нот, а ось мускус ідеально поєднується з квітковими нотами: трояндою, півонією, ірисом.
Вона енергійна, гаряча, досвідчена, сексуальна. Не боїться експериментувати і відкривати нове. Вона космополітична, незалежна, знає чітко, що їй подобається, вона сучасна і смертельно приваблива.
Все починалося з того, що об'єдналися троє партнерів з підприємницьким талантом, амбіціями та ідеєю підірвати затишний світ високої парфумерії. Їм вдалося збагатити споживачів новим ольфакторним досвідом. Минуло 4 роки. І ось що ми маємо:
Флагманський магазин та офіс в Парижі. 60 точок продажів в найкрутіших універмагах світу. Команда з 11 парфумерних справ майстрів, які працюють на Будинок з Парижа та Нью-Йорка. 6 колекцій ароматів.
Ексклюзивний пристрій Osmologue ©, що дозволяє змішувати аромати, як на виробництві у великих парфумерних Будинків, – тільки безпосередньо в магазині. Такий є на Сан-Оноре, в головному магазині EX NIHILO в Парижі, та в декількох локаціях в НЙ, Лондоні, Маямі, Дубаї та Торонто.
Суперфінал парфюмерного "Оскара" – FIFI Awards USA в 2016 з ароматом Fleur Narcotique.
І найкраще, звичайно, – попереду.
Від редакції:
В EX NIHILO можна знайти парфумовані свічки.
Ідея святкового подарунку – аромат Oud Vendome з нотами шафрану, уда, імбиру. Ідеально для сібарітського ранку 1 січня – і красивий парфумерний початок року.
Читайте також:
Коллаборация Ex Nihilo и Sanahunt
Праздник приближается: лучшие подарки в Sanahunt Luxury Department Store