Dorin у Sanahunt: враження редакції
У Sanahunt Luxury Department Store привезли аромати старовинного французького Дому нішевої парфумерії Dorin, заснованого 1780 року. Редакція Vogue UA ознайомилася з ароматами Dorin – і розповідає про свої враження.
Представити аромати до Києва прилетів власник і президент Dorin, Башар Насрі. Привіз свого сина Мазена, спадкоємця імперії Dorin і продовжувача сімейної справи. Башару – 75 (вигляд у нього на 60), він народився в сирійському Дамаску, а в Париж приїхав у студентському віці, щоб отримати phD з геофізики. Ступінь отримав, а з кар'єрою все стало значно цікавіше. Творчий, допитливий Башар спочатку займався декором інтер'єру – обставляв палаци і особняки для катарських сімей, які влаштувалися в Парижі.
Не минуло й п'яти років, як Башар перекваліфікувався – почав продюсувати фільми і телесеріали. Саме як продюсера його і знає Google: на IMDB згаданий, зокрема, його зоряний фільм – драма "Чужа кров" за романом Сімони де Бовуар з Джоді Фостер у головній ролі.
Займатися парфумерією Башар почав завдяки нагоді, але Dorin швидко став справою всього його життя. У ньому поєдналася пристрасть Насрі до квітів і форм, а також – до красивих історій. "Щоб досягти успіху у створенні ароматів, треба знати життя", – розповідає він.
Бренд Dorin, заснований в XVII столітті, створював парфуми, помади, рум'яна – інноваційні на той час компактні засоби для макіяжу (і чоловічого, в тому числі). Особливо популярними були засоби у театральних акторів. З 1780 року він став постачальником двору Марії Антуанетти. У ХХ столітті він надовго припинив своє існування – поки його не викупив Башар. Насрі має намір повернути Dorin колишню славу.
Редакція Vogue UA ознайомилася з усіма ароматами марки – і ділиться враженнями.
"Для мене – це цілковите натхнення. Яка ж все-таки важлива цілісність: і продукт, і люди, які його створюють, – прекрасні. Не знала бренд до цього, але після презентації про нього просто неможливо забути. Месьє Насрі дуже точно висловився щодо luxury-індустрії: "В успіху продукту – тільки 10% самого продукту, решта – маркетинг". Марці Dorin маркетинг безумовно не потрібен".
"Мій фаворит – аромат Dorin Un Air d'Amour Pour Madame з нотками туберози, ванілі, персика, магнолій, ілангу і ладану". Вперше аромат створили для султана Омана, і він був призначений для чоловіків.
"Dorin стали для мене ароматами, з якими хочеться і потрібно насолоджуватися життям. Це й не дивно, адже марка заснована ще 1780 року і була офіційним постачальником двору королеви Марії-Антуанетти, а ця дівчина вміла веселитися і відпочивати як ніхто інший.
Наприклад, парфуми Versailles 1780 у верхніх нотах розкриваються мигдалем, фіалкою і бергамотом, в ноті серця у нього персик і троянда, які плавно переходять у не менш спокусливі мускус і малину. Мені здається, що з такими запахами просто неможливо думати про щось серйозне".
"Я не була знайомою з брендом, а тепер закохана – все-таки це сімейний бізнес, який, на відміну від комерційних брендів, просто просякнутий любов'ю. Не надихнутися – неможливо. А тут ще така історія – відразу почуваєшся причетною до королівського двору, позолочених будуарів і садів Версаля.
І, хоча, це не зовсім мої запахи, але "Dorin Un Air d'Amour Pour Madame" носила б під настрій з великим задоволенням".
"Башар Насрі багато говорив про те, яким популярним був бренд у час Марії Антуанетти. Аромати – живе підтвердження того. Я вирішила, що головний епітет для них – "куртуазні". Вони нагадують про тістечка макарунс, про сади Версаля, про криноліни, мушки, високі зачіски і локони, про флірт і залицяння. Вразило, що незважаючи на грайливий характер, вони зроблені за всіма парфумерними канонами: звучать красиво, і красуня чи не перетворюється на чудовисько ні в одну мить розкриття.
З улюбленим ароматом я не визначилася. Але блоттери, які я забрала з собою, покладу у клатч – всі разом вони пахнуть так, що приємно паморочиться у голові. Кущ троянд, льодяники, варення зі слив, екзотичні букети – вогонь".
Як минула презентація, дивіться у галереї.