У жанрі нуар: Крістен Стюарт у рекламній кампанії Chanel Beauty
Акторка Крістен Стюарт – просто майстер перевтілень: у новій частині "Ангелів Чарлі" вона має вигляд безстрашного спецагента, на стритстайл-фотографіях її часто можна сплутати з хлопцем-підлітком, а для зйомок Chanel – перетворюється на п'янку і чуттєву красуню. Цього разу Крістен стала обличчям колекції макіяжу Noir et Blanc та приміряла нуарний образ.

Рекламна кампанія побудована на грі світла і тіней, а сама Стюарт демонструє димний макіяж очей в золотисто-сірій гамі, а також примірює оксамитові матові помади глибоких осінніх відтінків. "Чорний і білий – це абсолют Chanel, – розповідає Лючія Піка, яка створює колекції макіяжу для бренду. – У кожному з них є глибина і загадковість, і експериментувати з ними можна нескінченно довго".


Колекцію склали: чорний і білий олівці для очей, лаки для нігтів, блиски для губ, желе-хайлайтер, два чотириколірні набори тіней, повністю переформульовані (тепер робити smokey eyes можна хоч наосліп – тіні розтушовуються буквально самі по собі), два відтінки оксамитової помади і дві рідкі помади. А ще – два "топи": один, з зеленими і золотими іскрами, перетворює макіяж очей з денного на вечірній, другий, білий, можна наносити куди завгодно – навіть як хайлайтер.
