До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Хіт сезону: нова 3D-туш від Chanel

Нова туш для вій New Le Révolution від Chanel оснащена першою в світі щіточкою 3D-друку

Le Révolution Volume de Chanel Mascara

З появою 3D-друку всі з нетерпінням чекали, коли це стане звичайним явищем і в світі косметики. Але, навіть коли вченим вдалося зробити 3D-друк людської шкіри, в основній косметиці технологію друку застосовували все ще зрідка. Кілька років тому Smashbox зробив лімітовану колекцію помади тривимірного друку, але тільки заради незвичайної форми тиражу. До сих пір ніхто не використовував 3D-друк, щоб поліпшити якість продуктів.

Реклама

Chanel запустили туш Le Révolution Volume de Chanel Mascara, яка дарує дивовижний об’єм, живлення і дбайливий догляд завдяки унікальному складу, збагаченому натуральними восками, полімерами і вітамінами. Запатентована 2007 року і, нарешті, готова до виробництва, кисть виготовлена ​​французькою компанією 3D-друку Erpro, і є першим для масового продажу тривимірним аплікатором для туші. Стільникова структура щіточки дає можливість фарбувати вії одним помахом, миттєво можна досягти ідеального результату. Завдяки ворсинкам різної довжини, спеціальна 3D-кисть моделює вії, не склеює їх і не утворює грудочок.

Обличчям рекламної компанії Le Révolution Volume стала американська актриса Крістен Стюарт. Нова туш поки що доступна тільки в Британії, але незабаром з'явиться і в інших країнах світу.

Крістен Стюарт в рекламній кампанії Chanel

За матеріалами allure.com

Instagram : @vogueua_beauty

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.