Режим очікування: яких санскрінів чекати в майбутньому
Маша Ворслав, б'юті-журналіст, співавтор книжки "Нормально про косметику", – про те, яких санскрінів чекати в майбутньому.
Захоплення природною косметикою тільки зростатиме – і відповідних санскрінів теж стане більше. Це стосується і дитячої косметики: її, звичайно, тестують на дорослих, але вимоги до неї вищі. Тому поки дитячі санскріни виграють в безпеці, але програють у комфорті. Вони найменш алергенні, але залишають той неприємний білий наліт, від якого покупці відвикли.
Має побільшати кількість недорогих санскрінів. Взагалі, вони недешеві, якщо користуватися ними за всіма правилами: наносити кожні дві години по сім чайних ложок (35 мл) на все тіло. На щастя, і в мас-маркеті є чудові засоби: часто хвалять Neutrogena, Nivea, CeraVe.
З'являється тренд на багатофункціональні сонцезахисні креми. Це можна пояснити: навіщо додавати зайвий крок у догляд? Тому слідом за зволожувальними санскрінами з антиоксидантами, якими поки багатий "люксовий" сегмент, нас чекає різноманіття тонованих кремів з сильними фільтрами і кушонів, якими зручно оновлювати захист. Логічно було б випустити крем із захистом не тільки від ультрафіолету, але і від синього світла, яким нас все частіше лякають. І від шкідливого впливу навколишнього середовища.
Поки їх небагато; безбарвні як-от олія SkinAqua Water Magic – зовсім рідкість. Навіщо вони потрібні? Хоча б для того, щоб покупці з несвітлою шкірою не гадали, чи вибілить її крем. Коли субстанція прозора, питань не виникає.
Лікарі сходяться на думці, що ніякий санскрін не може нейтралізувати ультрафіолет повністю, а перебування на сонці треба обмежувати. Тому австралійська соціальна реклама Slip, Slop, Slap! 40-річної давності все ще актуальна: щоб максимально захиститися від сонця, потрібно "натягнути футболку, намазатися кремом і насунути капелюха".