КУПИТИ КВИТКИ

Дарія Волошина стала новим обличчям німецького бʼюті-бренду Newsha

Дарія Волошина, засновниця космецевтичного бренду Aweskin і простору краси The Beauty Room, приєдналася до кола амбасадорів професійного бренду догляду за волоссям Newsha, що народився в Німеччині й уже понад 15 років залишається символом якісного, етичного та ефективного догляду.

Newsha — сповідує філософію сучасної краси, де кожна формула створена з турботою: натуральні інгредієнти, передові технології, відсутність тестування на тваринах та особлива увага до сенсорики. Аромати засобів бренду — це окрема насолода: тонкі, делікатні, з балансом між свіжістю та гедонізмом, що переносять догляд на новий рівень.



У колаборації з брендом Дарія Волошина стала героїнею історії про нову естетику турботи: чесну, витончену, позбавлену зайвого. Коли Дарія обирала продукти для знімання, вона зосередилася на тому, що для неї справді важливо: зміст, ефективність і комфорт використання. "Мені близька філософія Newsha: чесність із клієнтом, пріоритет якості над маркетингом і постійна турбота про волосся, а не лише у моменти криз. Для мене цей бренд — природне продовження мого бачення краси", — говорить Дарія.

Реклама.


Ім’я Дарії Волошиної добре відоме у сфері краси. Її досвід, професійне чуття й тонке розуміння жіночих потреб роблять її голос особливо вагомим для тих, хто шукає не просто продукти, а усвідомлений бʼюті-вибір.

Об’єднані спільною місією, Newsha та Дарія Волошина запрошують переосмислити ритуали догляду й зробити їх актом турботи про себе, внутрішній баланс і впевненість. Адже справжня краса — це поєднання форми та змісту.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.