Аня Рубік випустила помаду
Топ-модель Аня Рубік, героїня лютневої обкладинки Vogue UA, випустила колекцію помад в колаборації з паризьким брендом косметики La Bouche Rouge

Нова помада виходить з грифом "еко-відповідальність": до неї можна буде купувати змінні блоки, а сам футляр використовувати багато разів, щоби не забруднювати навколишнє середовище. Щорічно в світі викидають близько мільярда використаних помад, – пише Аня Рубік в своєму Instagram. – Сьогодні ми запускаємо першу еко-відповідальну помаду, щоби максимально уникнути використання пластику.

"Усвідомленість і відповідальність – це майбутнє моди, – додає модель, – а інновації – пошук нових шляхів виробництва б'юті-засобів, які не шкодять навколишньому середовищу".

Рекламну кампанію зняв фотохудожник Езра Петроніо; він же розробив дизайн упаковки і візуальну комунікацію.

Макіяж для зйомок зробила зоряний візажист Венді Роу. Всю колекцію помад, до якої увійшли червоний №01 Anja і тілесні відтінки, можна розглянути на laboucherougeparis.com і в б'юті-корнері концептуального магазину Colette.
Фото: @ezrapetronio
Макіяж: @wendyrowe
Зачіски: @1malcolmedwards
Більше краси: Instagram @vogueua_beauty
Читайте також: