КУПИТИ КВИТКИ

Краса рятує: як косметичні бренди долучаються до допомоги українцям

Бренди краси щодня активно допомагають і не тільки засобами для гігієни та догляду. Вони забезпечують живленням лікарні, навчають жінок, що опинилися в складних життєвих обставинах, діагностують меланому, рятують дітей з вродженими вадами серця. Кожна ініціатива це привід пишатися українцями, їхньою силою, незламністю та здатністю об'єднуватися перед викликами.

АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ

Енергетична інфраструктура України перебуває під постійною загрозою, частина її знищена, а інша частково зруйнована. Критична інфраструктура в прифронтовій зоні чи деокупованих районах знеструмлена або доступ до неї обмежений, що, своєю чергою, ускладнює надання регулярної та екстреної медичної допомоги українцям. Саме тому важливість безперебійного електропостачання лікарень важко переоцінити. Це є нагальною необхідністю, що зберігає життя. Саме тому бренд Garnier у партнерстві з Energy Act for Ukraine Foundation, що має на меті оснастити сонячними системами 50 лікарень в Україні, у грудні 2022 року запустили соціальну ініціативу "Подбай про енергоживлення лікарень". Завдяки ініціативі вдалося зібрати 6 000 000 грн.

Реклама.

Команди вже облаштували дві лікарні сонячними панелями.

  • В обласній дитячій лікарні в м. Чернігові тепер працює фотоелектростанція з енергоощадними системами, а також обладнане окреме відділення інтенсивної терапії новонароджених та недоношених дітей у стаціонарі.
  • В Іванківській центральній районній лікарні встановлена фотоелектростанція з енергоощадними системами, обладнані хірургічні відділення та відділення інтенсивної терапії.

ДОПОМОГА ДІТЯМ ІЗ ВРОДЖЕНИМИ ВАДАМИ СЕРЦЯ

Війна змістила фокус на допомогу армії, військовим та постраждалим. Українці сконцентровані на зборі коштів, гуманітарної допомоги та докладають максимум зусиль, щоб наблизити перемогу. Тим часом постає питання здоров’я майбутнього України — дітей.

Бренд Lancôme та фонд "Твоя опора" до Дня матері запустили спільну благодійну акцію, завдяки якій вдалося зібрати 1 000 000 гривень на операції для дітей з вродженими вадами серця. Бренд Lancôme передав кошти у фонд "Твоя опора", що допомагає медзакладам, де рятують дітей із вродженими вадами серця, і надає адресну допомогу цим маленьким пацієнтам.

CОЦІАЛЬНИЙ ПРОЄКТ SKINCHECKER

За статистикою Всесвітньої організації охорони здоров'я, щорічно у світі виявляють 132 тисячі нових випадків меланоми та 2–3 мільйони інших типів раку шкіри. Своєчасна діагностика допомагає успішно боротися з цим онкологічним захворюванням: вчасно виявлена меланома лікується в 90% випадків.

У травні відбувся благодійний проєкт "SkinСheсker" за підтримки брендів La Roche-Posay та Vichy, метою якого є навчити якомога більшу кількість людей виявляти та розпізнавати ознаки злоякісних новоутворень на шкірі. Адже вчасне звернення до лікаря є запорукою діагностики раку шкіри на ранніх стадіях, коли переважна більшість випадків меланоми виліковна.

За допомогою глобального проєкту "SkinСheсker" понад 6 000 українців пройшли діагностику в дерматолога завдяки партнерам брендів, якими стали 83 медичні заклади в 20 містах України. Протягом дії проєкту було виявлено 262 злоякісні новоутворення шкіри, з яких 77 випадків — підозри на меланому, та понад 1 000 випадків передраку шкіри та новоутворень, що потребують динамічного спостереження. Пацієнтам надано "протокол SkinСheсker" з рекомендаціями дерматолога щодо подальшого лікування.

ПІДТРИМКА ОНКОХВОРИХ ДІТЕЙ

У червні бренд La Roche-Posay та БФ "Таблеточки" запустили шосту благодійну акцію "ФОРМУЛА ДОБРОТИ", за допомогою якої разом зі споживачами вдалося зібрати 2 000 000 грн., що будуть спрямовані на підтримку онкохворих дітей. Це дасть змогу направити кошти на закупівлю ліків та покриття витрат на лікування. Нагадаємо, що в грудні 2022 року за допомогою благодійної акції "Формула доброти" вдалося зібрати 2 000 000 грн і направити їх на допомогу до фонду "Таблеточки".

НАУКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ПІДТРИМКА ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ

Відповідно до оприлюдненого дослідження UNESCO, попри зростання кількості жінок, які обирають науку своєю професією, вони й досі становлять не більше 33% серед усіх науковців світу. Із часів заснування Нобелівської премії, з 1901 року, 61 премію вручено жінкам, 894 — чоловікам. Через російське вторгнення багато українських науковиць були вимушені покинути власні домівки, втратили місце роботи. Підтримка жінок у науці, які змалку стикаються з ґендерними стереотипами, є вкрай важливою для відбудови України.

L’Oréal започаткувала програму "Для жінок у науці" в 1998 році — вона спрямована на зміцнення позицій жінок у науковій галузі, підтримку передового досвіду й сприяння талановитим науковицям у визнанні, на яке вони заслуговують. На підтримку науковиць премія L'Oréal — UNESCO "Для жінок у науці" організовується в Україні з 2018 року, вже п’ятий рік поспіль, та є частиною глобальної програми L’Oréal — UNESCO.

У п'ятому сезоні премії L’Oréal — UNESCO "Для жінок у науці" 113 науковиць заповнили анкети на участь. Наступним етапом стане відбір фіналісток, імена яких буде оголошено у вересні 2023 року. А в листопаді стануть відомі імена трьох лауреаток, які отримають грошові премії в розмірі 300 000 грн.

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА "КРАСА ДЛЯ ВСІХ"

У травні L'Oréal Україна спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення, запустили 6-й сезон освітньої програми "Краса для всіх" (Beauty for a Better Life). Мета програми — через проходження спеціального курсу допомогти жінкам, які перебувають у непростій життєвій ситуації, опанувати основи перукарської майстерності й почати кар’єру в галузі краси.

Учасниці програми, що втратили домівки, рідних та опинилися в скрутному становищі через війну, вже почали проходити навчання, що стартували в Києві та Львові. Курси перукарської майстерності викладають майстри салонного бізнесу, експерти й експертки, які працюють із брендом Matrix. Учасниці курсу також мають можливість займатися з психологом.

Понад 100 жінок проходять навчання, яке триває з травня та закінчиться в серпні. По завершенні кожна отримає диплом про здобуття професії перукарки та можливість почати кар’єру у сфері краси. Сьомий сезон програми L’Oréal Україна стартує у вересні 2023 року.

ПІДТРИМКА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ

Від початку російського вторгнення велика кількість українців була вимушена залишити домівки та переїжджати, рятуючись від обстрілів, до більш безпечних куточків України. Тому бренд Matrix, об’єднавши зусилля з Благодійним фондом "Твоя опора", у грудні 2022 року запустив благодійну акцію "Краса, що дбає" та направив 1 000 000 грн для допомоги внутрішньо переміщеним особам. Адже їм доводиться розпочинати життя заново, облаштовуватися в незнайомих обставинах, забезпечувати себе та рідних найнеобхіднішим. Через це вони мають обмежувати себе в б’юті-звичках, зокрема відвідуванні салонів краси.

Бренд Matrix хоче підтримати українців та надати їм найнеобхіднішу допомогу та поради з догляду, а саме проводити майстер-класи, присвячені догляду за волоссям у домашніх умовах, майстер-класи з перукарської майстерності, створення зачісок, стрижок, фарбування волосся, ритуали з розслаблення та догляду. Станом на червень допомога була надана більш ніж 300 особам.

ГУМАНІТАРНА ПІДТРИМКА

600 000 засобів для гігієни в понад 60 населених пунктах України — L’Oréal Україна безплатно передала саме стільки засобів для гігієни тільки з березня по грудень 2022 року. Спільно з партнерами компанія підтримувала засобами краси людей у лікарнях, матерів та новонароджених у пологових будинках, вимушено переміщених осіб, людей похилого віку.

У 2023 році компанія продовжує гуманітарну програму і вже доставила понад 800 000 засобів для гігієни в понад 60 населених пунктів, заручившись додатковою підтримкою NovaPoshtaHumanitarian. Гуманітарна підтримка здійснюється спільно з благодійними фондами "Let'shelp" та "Твоя опора".

Також L’Oréal Україна спільно із СОС Дитячі Містечка організували дві гуманітарні місії та забезпечили їжею, речами, медикаментами, гігієною понад 7 000 сімей на Харківщині, Херсонщині та в м. Дніпрі.

ПІДТРИМКА ХЕРСОНЩИНИ

Щороку компанія L'Oréal проводить День корпоративної соціальної відповідальності CitizenDay — глобальний одноденний волонтерський захід у сфері соціальної взаємодії. Це день, коли працівники L’Oréal можуть взяти участь у соціальних ініціативах.

Цього року у зв’язку з підривом росіянами Каховської ГЕС було прийнято рішення трансформувати CitizenDay у CitizenMonth, у рамках якого L'Oréal Україна разом із співробітниками зможе надати допомогу постраждалим на Херсонщині.

Перша хвиля допомоги вже стартувала в червні, її мета — зібрати необхідну гуманітарну допомогу для постраждалих: було організовано пункт збору допомоги, куди мали змогу приносити речі всі охочі, та сортувальну станцію, де співробітники L’Oréal Україна розподіляли речі та формували відправлення за потребами. Збір речей закінчився 10 липня, загальними зусиллями було зібрано та відправлено на допомогу за потребами більше 800 кг речей.

Додатково компанія анонсувала краудфандингову ініціативу для допомоги постраждалим на Херсонщині. Всі охочі мають змогу направляти донати за двома напрямами допомоги: до БФ "Трініті" — на забезпечення гуманітарною допомогою мешканців Херсонщини — та прихистку "BestFriends" — на відновлення вольєрів та закупівлю ліків для тварин. Банка, що була створена для БФ "BestFriends", була розбита фондом, а кошти — використані на ремонт машин, що забезпечує функціонування притулку (доставку матеріалів та генераторів для притулку, ліків, корму та води для тварин).

Зараз компанія готує додаткові ініціативи допомоги, щоб підтримати тих, хто постраждав внаслідок катастрофи.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.