КУПИТИ КВИТКИ

Givenchy назвали нового креативного директора з питань макіяжу

Компанія Givenchy Parfums призначила нового креативного директора з питань макіяжу. Ним став британський візажист Том Волкер

Як і його попередник Ніколя Деженн, він відповідатиме за розроблення нових лінійок макіяжу Givenchy та буде творчим керівником рекламних кампаній, пов’язаних з цими колекціями. Він також стане офіційним представником Givenchy з питань макіяжу.

Реклама.

"Молодий талановитий візажист полонив Дім креативністю, харизмою і новаторським підходом до макіяжу, який поєднує в собі виразність і стриманість, — кажуть у Givenchy. — Черпаючи натхнення в різних джерелах, включно з модою й архітектурою, він любить опрацьовувати контрасти, світлові ефекти та сміливі відтінки, вигідно окреслюючи красу жіночих і чоловічих облич. Творець незабутніх гострих образів, він також є пристрасним прихильником інновацій у царині макіяжу й залюбки опікується всіма технологічними аспектами його розроблення".

https://www.instagram.com/thom.walker/

Том народився на півночі Англії, навчався мистецтва макіяжу у Франції, співпрацював з низкою міжнародних fashion- і beauty-брендів, створював макіяж під час безлічі знімань для італійського, британського й китайського Vogue, а також i-D, AnOther, W Magazine і Dazed and Confused. Він працював з великими фотографами, від Паоло Роверсі й Сольве Сандсбе до Річарда Бербріджа й Ніка Найта, а серед його зіркових клієнток були Емма Вотсон, Клер Фой, FKA Twigs і Розалія.

Роман Спітцер, президент і генеральний директор Givenchy Parfums, каже, що особливий стиль Тома і його новаторський, природний підхід до макіяжу гармонійно вписуються в елегантний і сміливий всесвіт краси Дому Givenchy. Нетерпляче очікуємо нових колекцій і засобів Givenchy, створених під проводом Тома Волкера.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.