Що привезти з Будапешту: найкращі бьюті-знахідки
Будапешт – місце, в якому сьогодні живе безліч українців. Це місто нерідко порівнюють із лабіринтом, у якому ховається безліч скарбів. Щоб дізнатися їх – потрібен час і детальніше знайомство з угорською столицею. У цьому матеріалі ми вибрали локальні бьюті-бренди, які заслуговують на увагу.
Omorovicza — найвідоміша угорська б'юті-марка, популярна не лише у себе в країні, а й поза її межами. Заснована вона в 2006 році, але вже встигла зарекомендувати себе в люксовому сегменті. Головна особливість доглядової косметики Omorovicza — використання термальних і мінеральних вод, якими славляться угорські надра. Причому засновники марки підійшли дуже педантично до питань ефективності й безпеки, а їхнім головним партнером стала Угорська лабораторія дерматології, команда якої допомогла розробити спеціальний концентрат, що дозволяє доправляти мінерали глибоко в епідерміс. Один із культових продуктів Omorovicza — освіжаючий міст Queen of Hungary, що нагадує про доглядову воду угорської королеви. Це був перший у світі парфум, створений на основі спирту.
Нещодавно Omorovicza відкрили в самому центрі Будапешту бутик, в якому можна не лише ознайомитися з усіма лінійками бренду, потестувати косметику, а й пройти унікальний спа-ритуал на основі Omorovicza.
Authentic Beauty Concept — нове ім'я на європейському ринку, яке привернуло до себе увагу завдяки холістичному підходу й натуральним формулам. Також одна з основних ідей бренду базується на філософії мінімалізму — від кількості засобів, які нам потрібні для повноцінного догляду, до лаконічного дизайну паковання.
В Authentic Beauty Concept фокусуються, передусім, на продуктах з догляду за волоссям. Формули засобів створені з урахуванням спеціальних поєднань очищених натуральних екстрактів. Щоб отримати есенцію, рослинні інгредієнти піддаються впливу ультразвукових хвиль, що перетворює їх на концентрати. Такий метод дозволяє виготовляти екстракти різних рослин, зберігаючи при цьому всі їхні корисні властивості. Потім проводиться дистиляція концентратів за допомогою пари, таким чином отримують чисту есенцію компонента. Наприклад, лінійка продуктів для сухого волосся Hydrate містить екстракт плодів манго й екстракт листя базиліка. Манго багатий на антиоксиданти, вітаміни й мінерали, а базилік має протизапальні властивості. Також цей бренд свідомо відмовився від силіконів, сульфатів, парабенів, мінеральних олій і штучних барвників. Наразі Authentic Beauty Concept припинили додавати продукти тваринного походження в 28 з 31 своїх формул. Тепер у лабораторіях марки працюють над тим, щоб зробити склад повністю веганським.
Andrea Gere — нішевий бренд доглядової косметики, у якій використовують сприятливий вплив винограду на шкіру. Заснувала його Андреа Гер, сім'я якої займається вином сім поколінь поспіль. У лабораторії сімейного маєтку вона проводила багаторічні експерименти, в результаті яких було створено особливу олію і порошок з мікрозерен виноградних кісточок. "Ми відстежуємо і контролюємо виробництво сировини Andrea Gere Skin Care від початку до кінця. Косметичні компанії зазвичай купують виноградну олію, а ми бачимо, як цвітуть лози, вирощуємо їх упродовж усього сезону, потім збираємо виноград, робимо з нього вино, а з кісточок видобуваємо цінну виноградну олію", — розповідають представники бренду.
Саме виробництво косметики Andrea Gere Skin Care знаходиться у Швейцарії. Завдяки поєднанню унікальної сировини й новітніх швейцарських розробок команді цієї марки вдається створювати справді преміальний продукт високої якості. Один із найвідоміших засобів бренду — зволожувальний і живильний anti-aging крем.