3 липня в Центрі сучасного мистецтва М17 команда українського Vogue відкрила масштабну виставку сучасної української арт- і фешн-фотографії FUTURESPECTIVE, до якої увійшли роботи 39 авторів — знаних митців і нових імен. Експозиція буде відкрита до 24 серпня включно.
FUTURESPECTIVE покликаний підтримати й просувати українських фотографів на міжнародній арт- і фешн-сцені. Усі фотографи працюють на перетині особистого й колективного досвіду. У їхніх творах поетичність поєднується з гострою відвертістю, а глибоко інтимні теми — родина, почуття, самоусвідомлення — переростають в екзистенційний діалог про сенс життя та досвід війни. Зібрані разом, ці фото- та відеороботи формують візуальний портрет покоління, що говорить про сучасність з унікальною чутливістю й силою.
Більше про виставку та закладені у проєкт сенси гостям події розповіли видавчиня українського Vogue Юлія Костецька та креативна директорка видання Марта Бертман. "Підготовка до неї у співпраці з глобальною ініціативою PhotoVogue тривала вісім місяців — проте кожна мить була варта результату, який ви сьогодні бачите на цій виставці", — зазначила Юлія Костецька. Марта Бертман підкреслила, що сьогодні надважливо відкривати нові імена, шукати свіжі голоси і підтримувати їх, саме тому у січні команда Vogue оголосила FUTURESPECTIVE OPEN CALL, на який подалася разюча кількість конкурсантів — надійшло 676 робіт. Частина з них стала важливою складовою експозиції. Також на сцену вийшла Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом у компанії KERNEL, яка підтримала ініціативу FUTURESPECTIVE. Український провідний виробник та експортер соняшникової олії та зернових ініціював спеціальну відзнаку "Особливий погляд" — премію в розмірі 100 000 гривень на втілення майбутніх проєктів отримав фотограф Вік Бакін.
Під час відкриття фотовиставки також було презентовано лімітовану колекцію футболок та шоперів у співпраці з художником Миколою Толмачовим, книжки "Сучасна українська проза та поезія" та нове літнє число, яке вийшло разом зі спеціальним виданням про красу, фізичне здоровʼя та ментальний добробут. За музичний настрій вечора відповідали DJ Rustam та DJ Domnitsa. Автомобільним партнером масштабної події став Aston Martin Vantage.
На відкритті виставки зібралися учасники FUTURESPECTIVE, які приїхали зі всієї України, представники креативних індустрій і бізнесу. Ігристим партнером вечора став бренд Serena 1881 — італійське просеко, створене венеційською родиною Серена 140 років тому. П’ять поколінь виноробів удосконалювали його, щоб досягти виняткової легкості. Serena 1881 — спробуйте елегантність на смак.
Автомобільний партнер: ABT Баварія — авторизований офіційний дилер Aston Martin, який пропонує неперевершений рівень якості та дизайну автомобілів. Він представляє Aston Martin Vantage — автомобіль-емоцію, кожна лінія, звук чи дотик до якого дозволяють почуватися особливими. Це свобода, потужність та розкіш.
Виставковий партнер: Центр сучасного мистецтва "М17" — культурна інституція, що функціонує як освітньо-дослідницька платформа та експозиційний майданчик сучасного мистецтва України та світу.
Меценат: KERNEL—провідний світовий виробник та експортер соняшникової олії та зернових. Започаткував спеціальну відзнаку "Особливий погляд" на підтримку майбутніх фотопроєктів одного з митців.
Адреса: М17, Київ, вул. Антоновича 102-104
Дні роботи: Вт.-Нд.
Години роботи: 11:00-20:00
Квитки: у касах М17
Фото: Павло Блудовський, Юрій Яцкулич
