Україна продовжує повертати собі свою ідентичність та встановлювати історичну справедливість: так, нью-йоркський музей мистецтва Метрополітен перейменував знамениту роботу Едгара Деґа "Російські танцівниці" — тепер вона називається "Танцівниці в українському вбранні".
Поштовхом для перейменування стала наполегливість української журналістки та дослідниці мистецтва Оксани Семенік, яка деякий час тому звернулася до Метрополітен із проханням перейменувати роботу. "Маленька перемога. Нарешті Метрополітен прочитав сто моїх листів, почув нас, і танцівниці Деґа в українському вбранні стали не Russian dancers, а Dancers in the Ukrainian dress", — пише Оксана Семенік.
Серія цих робіт була створена художником 1899 року та відображає сплеск інтересу Франції до культури, зокрема Україні, яка в ті часи була частиною Російської імперії. Дега зображує українських танцівниць, які приїхали на гастролі до Паризької опери наприкінці ХІХ століття. Роботи з цієї та пізніших серій з танцівницями зберігаються також у Національній галереї Лондона, музеї Ґетті в Лос-Анджелесі та у приватній колекції Роберта Лемана. До речі, першими вдалися до перейменування саме в Лондонській національній галереї: у квітні 2022 року вони перейменували пастель "Російські танцівниці" 1899 року на "Українських танцівниць".
Тим часом робота з повернення української ідентичності триває: дослідниця Оксана Семенік зазначила, що після її звернення Метрополітен змінив атрибуцію артистки балету Ольги Хохлової, дружини Пікассо, яка зображена на роботі Head of a woman (1921). Тепер Ольга Хохлова, що народилася 1891 року в Ніжині, зазначена як українка, тоді як раніше була атрибутована як росіянка.