У жовтні на нас чекає багато сучасного мистецтва: великий і довгоочікуваний проєкт Микити Кадана, виставка Катерини Бучацької в The Naked Room і проєкт про права жінок в IZONE.
З 14 жовтня по 15 листопада в Voloshyn Gallery
Voloshyn Gallery представляє персональний проєкт одного з найцікавіших художників сучасності Микити Кадана. Він зачіпає дуже цікаву та актуальну тему: як протестний дух перетворюється на меланхолію. Оптика цих робіт покликана знайти в ідеї "депресивного опору" зерно оптимізму для темних часів. На виставці будуть показані нові роботи з неоном — продовження серії "Приватні сонця", яку автор розвиває з 2013 року; нові малюнки вугіллям, де мотиви з Грюневальда і Кранаха зустрічаються з упізнаваним силуетом Музею пропаганди в Шепетівці; робота у співпраці з фотографом Андрієм Бойком, де цитати з антифашистських робіт Пікассо протиставлені світлинам концерту ультраправої групи "Сокира Перуна"...
З 7 жовтня по 11 листопада в The Naked Room
Цю виставку не можна було назвати вдаліше. "Дуже персональна виставка" — справді дуже особистий проєкт, в якому художниця Катя Бучацька показує результати своєї роботи за 10 років, не обмежуючись темами або жанрами. Живописні полотна, акварелі, світлини, об'єкти, рідкісна сьогодні техніка левкасу — глядачеві відкриється історія студійної роботи Бучацької, яку вона з різних причин досі не демонструвала. Зворушлива, метафорична виставка, яку хочеться вивчати до найдрібніших подробиць. До речі, в Pinchuk Art Centre зараз проходить виставка "Крапка, лінія, можливості" з роботами художників з особливостями розвитку, кураторкою якої є Катя.
З 15 по 30 жовтня у просторі IZONE
"Out of Scope" — міжнародний проєкт, присвячений правам жінок і темі гендеру. Серед учасників — Ілля Чичкан, Валерія Трубіна, Марина Скугарєва, Маша Шубіна, Алевтина Кахідзе, Олександр Ройтбурд. "Ми хотіли б, щоб проєкт надихнув глядача зануритися в контекст. Готуючи виставку, ми міркували над історією Рут Гінзбург, знаходили раритетні видання TIMES, присвячені темі гендеру, вивчали звіти British Council. Сподіваюся, нам вдалося зробити свій внесок у розкриття цієї теми і вказати нові шляхи й можливості", — каже кураторка проєкту і засновниця Forsa Gallery Аліса Нанавова.
etchingroom1 — дует художниць Крістіни Ярош і Анни Ходькової. Вони працюють у техніці модульного офорту, створюючи свої роботи за допомогою відбитка мідних пластинок на папері. Нова серія дуету стосується тем, які цікавили художниць ще до карантину, і пронизують усю їхню практику, рухаючись від проєкту до проєкту. "Самотність у великому місті, фатальність виходу з дому і смерть як повсякденність. Прощання з померлим сусідом біля під'їзду і робота патологоанатома римуються з очікуванням автобуса на зупинці біля будинку", — так коментують тематичний фокус цієї незвичайної серії самі художниці.
По 25 жовтня
Ця виставка — результат роботи резиденції Фундації Березницьких, у якій взяла участь художниця Анна Щербина. У фокусі роботи художниці опинилося місце — простір Bereznitsky Art Foundation і вулиця за його стінами. Проєкт представляє відчуття і роздуми автора про перетікання станів, взаємопроникнення часу і простору, внутрішнього і зовнішнього. Зображене на картинах і малюнках Анни Щербини відсилає як до минулого вулиці Кожум'яцької, з її напівзруйнованими будівлями і дикими заростями, так і до майбутнього, в якому природа може знову запанувати над творіннями людини.