Під час показу Christian Dior весна-літо 2000 року на подіумі з'явилася сумка, схожа за формою на кінське сідло. Називалася вона Saddle Bag і моментально стала культовою. Через 18 років ця модель повертається в безлічі інтерпретацій.

Головні героїні рекламної кампанії Saddle Bag демонструють моделі з гладкої шкіри і благородної замші, з бахромою і такі, що нагадують покривало зі шматків тканини, з монограмою і кольорові. Креативний дирекор Christisn Dior про сумку-сідло розповідає: "Saddle bag в колекції осінь-зима 2018/2019 – це моя спроба переосмислити ще одну знакову річ для Дому".
У нульових сумку-сідло носили Сара Джессіка Паркер і Періс Гілтон, а сьогодні їй своє серце віддали сучасні посланниці і шанувальниці Christian Dior – Белла Хадід, Лу Дуайон і Кеті Голмс.