Зірковий камбек: культова сумка 2000-х повертається

Архіви брендів часто є найкращим джерелом натхнення для дизайнерів — згадати хоча б Марка Джейкобса, який нещодавно заглибився в історію свого однойменного бренду. Тепер він знову випустив сумку Stam — названу на честь супермоделі Джесіки Стем і улюблену торбинку It-girls "нульових" — повертаючи нас у сезон осінь-зима 2005/2006, коли цей аксесуар дебютував на подіумі.

Сумка Marc Jacobs Stam, осінь-зима 2005/2006

Американський дизайнер не перший, хто "розкопує" в цьому сезоні скарби минулого. Деякі з найкращих сумок, які нещодавно вийшли на ринок, були архівними перезавантаженнями: оновлене сідло Gucci та містка сумка Tod's Di — лише деякі приклади з подіумів весна-літо 2023. Відродження Stam — це спритний крок від Джейкобса, який дозволяє підтримати апетит індустрії моди до стилю "нульових" прямо зараз і розбурхує ностальгію у всіх тих, хто вперше забажав сумку.

Ріанна з сумкою Marc Jacobs Stam

Бейонсе з сумкою Marc Jacobs Stam

Повторне видання аксесуару обʼєднує в собі інші стилі колекції (M)Archives — франшизи, яка побачила повернення кількох вінтажних стилів, зокрема сумку через плече J Marc, — і має всі миттєво впізнавані характерні риси: металевий ланцюжок, застібки, простьобана шкіра. І хто краще представить нову Stam, як не його муза, Джесіка Стем, яку можна побачити разом із Сельмою Блер, Ашанті, Ешлі Сімпсон і Періс Гілтон у супровідній рекламній кампанії.

Джессіка Стем у новій рекламній кампанії Marc Jacobs

Періс Гілтон у новій рекламній кампанії Marc Jacobs

Текст: Alice Cary

За матеріалами vogue.co.uk.

Популярне на VOGUE