Під час шлюбу з Мауріціо Ґуччі Патриція Реджані не соромилася надівати ансамблі прикрас. "Патриція носила неймовірні прикраси — з неї буквально „сипалися" коштовні камені", — коментує художниця костюмів фільму "Дім Ґуччі" Джанта Єйтс.
У фільмі зображена справжня кримінальна історія роману пари й те, як Реджані, розгнівана зрадливістю Мауріціо, дійшла думки замовити вбивство чоловіка в 1995 році. У стрічці використовуються найсміливіші прикраси із жовтого золота, щоб позначити злети й падіння Патриції, починаючи з її роботи в автотранспортній компанії батька й закінчуючи переслідуванням спадкоємця Ґуччі в 1990-ті.
Леді Ґаґа, яка грає роль Патриції Реджані, переймалася правильним зовнішнім виглядом своєї героїні не менше, ніж опікувалася вдосконаленням власної гри. "Леді Ґаґа мала 54 знімальні дні, і жодні прикраси не повторювалися, навіть сережки", — коментує Єйтс, яка створює костюми для фільмів Рідлі Скотта відтоді, як він зняв історичну кінострічку "Гладіатор" у 2000 році.
Щодня головна героїня змінювала два-три образи, а, з огляду на любов Патриції до розкішних коштовностей, це означало й використання великої кількості прикрас — від Bvlgari й Boucheron до Pikkio, італійської компанії, що спеціалізується на постачанні ювелірних виробів для кіновиробництва. "У мене на знімальному майданчику було приблизно 30 чорних оксамитових скриньок щодня, і щоразу ми потребували часу, щоб все це поєднати", — сміється Єйтс.
На початку фільму Патриція постає перед глядачами в перлах і кашемірових джемперах, які незабаром замінили на те, що Єйтс називає "яскравим гламуром 1980-х", оскільки після заміжжя героїня стає жорсткішою й наполегливішою в питаннях контролю сімейного бізнесу. Для Джанти Єйтс екстравагантні італійські прикраси — це синонім ювелірного Дому Bulgari, особливо в епоху 1980-х, коли сміливий дизайн уособлював дух часу.
Щойно Єйтс приїхала до Рима готуватися до знімання фільму, вона відвідала флагманський бутик Bulgari, розміщений на Віа дей Кондотті — одній з найдавніших вулиць італійської столиці. Разом з Леді Ґаґою вони вибрали поєднання сучасних і традиційних предметів з колекцій високого ювелірного мистецтва. Одна з таких прикрас — кольє 1991 року, що спершу належало принцесі Ясмін Ага Хан, дочці принца Алі Кхана й актриси Ріти Гейворт. Це яскрава суміш аметисту, цитрину, діамантів і сапфірів, багатство яких майстерно поєднується із зачіскою Патриції в сцені, коли вона переконує ніжного Мауріціо вступити в битву, щоб вирвати контроль над компанією в його дядька Альдо (якого грає Аль Пачіно) і кузена Паоло (Джаред Лето). А її дизайнерська сукня-кольчуга стає рівносильною обладункам.
В іншій сцені, яка описує гламурне життя пари в Нью-Йорку, Патриції вдається затьмарити диско-гламур в яскраво-рожевій сукні від кутюр і кольє від Bulgari з рубінами, червоними як її помада.
Інший Дім, вишукані прикраси якого були представлені у фільмі, — Boucheron. Фірмовий дизайн бренду Serpent Bohème — зміїна голова, прикрашена золотими намистинами, з діамантовим паве, — ідеальний аксесуар для білої сукні, розшитої перлами. Природно, такій прикрасі було потрібне додаткове обігрування, а саме ще одне довге діамантове кольє, великі сережки й безліч каблучок.
Прикраси Реджані стають сміливішими, у міру того як вона стає дедалі безжальнішою в змальовуваних подіях. З погляду характеру, найдивовижніша прикраса у фільмі — це образ Патриції на початку 1990-х, коли, розлучившись з Мауріціо й думаючи про вбивство, вона скинула великокаліберні прикраси, вибравши замість них стримані сережки.
Крім того, що прикраси вказують на характер самої Реджані, вони відіграють у фільмі ще одну роль — підкреслюють контраст між сміливим і зухвалим поглядом на життя Патриції й витонченим снобізмом і дендізмом сім’ї Ґуччі. Поки сама Патриція вся в золоті з голови до п’ят, її чоловік, роль якого грає Адам Драйвер, його батько Родольфо (Джеремі Айронс), Альдо й Паоло демонструють свою сімейну єдність і статус простим перснем-печаткою на їхніх мізинцях, як робили вельможі з часів середньовіччя. Єйтс зауважує, що це не було відсиланням до будь-якої конкретної італійської традиції. Це була поетична вільність, що показує заможне життя сім’ї вищого класу в Мілані. Що було справжнім у фільмі, так це вантажний годинник Gucci, який носили багато які персонажі. Його Єйтс купила на eBay.
Справжня пристрасть Патриції Реджані до ювелірних прикрас і небажання відмовлятися від гламурного способу життя — навіть після того, як її визнали винною у вбивстві чоловіка — втілилася в тому, що єдина робота, на яку вона погодилася, отримавши умовно-дострокове звільнення у 2014 році, — це робота консультантки з питань дизайну в компанії Bozart, міланському бренді біжутерії. Зрештою, життя у в’язниці було для неї порівняно легким. "Вона йшла в ногу з модою, витрачала багато грошей на журнали й завжди знала про нових дизайнерів і колекції, — сказала The Guardian співвласниця Bozart Алессандра Брунер у 2016 році. — Вона була королевою в тюрмі; інші в’язні приходили до неї за порадою щодо стилю й краси. Її життя могло бути складним, але цілком комфортним". Щойно її звільнили з-під варти, Реджані повернулася до того, що в неї виходить найкраще: витрачати 900 000 фунтів стерлінгів на рік на врегулювання шлюборозлучного процесу з Мауріціо. Як вона одного разу сказала: "Я краще плакатиму в Rolls-Royce, ніж буду щасливою на велосипеді".
Текст: Rachel Garrahan
За матеріалами vogue.co.uk.