Італійський модний Дім Fendi в новому сезоні готовий вступити в активну боротьбу на ринку аксесуарів: компанія перевипускає легендарну сумку Baguette, що стала одним з символів моди нульових.
До нового сезону бренд підготував Baguette в декількох розмірах і варіантах декору, але дещо змінив форму. Тепер шанувальниці "багета" зможуть додати у свою колекцію моделі пастельних відтінків, з тисненням у вигляді букви F або зі складним, майже театральним, декором.
Причому, основним каналом комунікації команда бренду вибрала діджитал. У мережі вже запущений хештег #BaguetteFriendsForever, а також однойменна серія роликів, присвячених не тільки сумці, а й жіночій дружбі. У найкращих традиціях серіалу "Секс у великому місті".
До речі, саме цей серіал у свій час і допоміг "багету" стати таким популярним. Ця сумочка була однією з улюблених головної героїні Керрі Бредшоу, яка носила її як з джинсами, так і з улюбленими пишними сукнями.