Нарешті український бренд BEVZA представив нову колекцію сумок, яка вперше була показана восени у рамках Тижня моди в Нью-Йорку, під час показу+ сезону весна-літо 2024. Головним символом аксесуарної лінійки стали колоски, з образом яких дизайнерка Світлана Бевза працює вже багато років.
"Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом", – розповідає Світлана Бевза.
Для рекламної кампанії сумок бренд обрав Нью-Йорк, щоб показати актуальність легендарної інсталяції Агнес Денес "Пшеничне поле — Протистояння". Художниця виростила пшеничне поле на порожньому Мангеттені в 1982 році. У її творчості Пшеничне поле було символом та універсальним поняттям; воно представляло їжу, енергетику, комерцію та економіку. У ньому йдеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми. З тих пір людство пережило стільки потрясінь: змінилися пейзажі, змінилися покоління, але хліб та пшениця – вічний символ.
Лінія шкіряних сумок складається з 5 різних сумок із символічними деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою ж фурнітурою.