Jacquemus представив весняно-літню колекцію аксесуарів, яку закарбував дует українських фотографок, сестри Женя і Таня Постернак.
Підвіски й сережки у формі культової мінісумки бренду Le Chiquito — у центрі уваги колекції аксесуарів Jacquemus, до якої також увійшли протисонцеві окуляри, масивні браслети та інші прикраси. Кампанія, яку бренд опублікував в Instagram, демонструє аксесуари незвично й спокусливо відповідно до провокаційної й ультрасучасної філософії бренду, яка здобула йому міжнародне визнання й любов.
Симон Порт Жакмюс провів показ весняно-літньої колекції посеред пшеничного поля на території французького національного парку Вексен. Моделі дефілювали прокладеною крізь колосся звивистою дерев’яною доріжкою завдовжки 600 метрів. Дизайнер назвав колекцію L'Amour — освідченням у любові своїй команді. Колірна палітра колекційного вбрання витримана в спокійних і нейтральних відтінках — пшеничного, молочного, сірого, темно-синього й чорного кольорів.
Сестри Постернак поділяють любов бренду до деталей і пастельних тонів, що чітко простежується в їхніх роботах. Здебільшого вони знімають на плівку й iPhone. Женя й Таня народилися в Києві, але переїхали до Нью-Йорка у 2013. Їхня кар’єра пішла вгору після того, як вони зробили портрети американського режисера Тодда Солондза для місцевого ЗМІ. Відтоді сестри Постернак зняли кампанії для таких брендів, як Sunnei, Helmut Lang і Mansur Gavriel. Вони також співпрацювали з виданнями Vogue, The New York Times і The New Yorker та знімали Серену Вільямс для обкладинки журналу Allure.