Сонцезахисні окуляри – маленький аксесуар, що має велике значення. Вони можуть як змінити обличчя і стиль, так і додати впевненості і навіть вплинути на життєві погляди. У новому сезоні в центрі уваги: оригінальні форми, небанальні деталі, логоманія, ретро-моделі, кольорові лінзи і ефектні оправи. Vogue.ua зібрав 7 головних трендів, які просто необхідно знати цього літа.
Вузькі прямокутні пари, які в 1990-х носили супермоделі і гості червоних килимових доріжок, знову повернулися на модну арену. Проста форма окулярів стане чудовою парою як повсякденному джинсовому ансамблю, так і вечірньому нетривіальному образу у стилі Джіджі Хадід.
Квадратні форми і гіперболізовані авіатори в новому сезоні обзавелися ретро-оправами. Так, серед головних сонцезахисних пар: матові рішення, цікавий градієнт, титанові деталі і свіжа кольорова палітра.
Останнім часом сонцезахисні окуляри з кольоровими напівпрозорими оправами і лінзами очолюють списки бажань модниць. Цього літа дівчата роблять ставку на різноманітні монохромні пари – від яскравих відтінків коралу і апельсину до пастельної кольорової палітри. Серед наших фаворитів – квадратні окуляри Acne Studios і футуристична модель Elizabeth and James.
Сонцезахисні окуляри-маски в новому сезоні стали такими великими, що відсилають до спортивних лижних моделей. Знаменитості охоче підхопили новий тренд і щосили демонструють футуристичні окуляри в повсякденних образах. А Ріанна і Кім Кардаш'ян навіть створили лінії сонцезахисних моделей.
Цього літа окуляри у формі класичного котячого ока стали більш геометричними і виразними. Модниці, чиєю іконою стилю 1950-х є Грейс Келлі, будуть в захваті від чорних і черепахових оправ, у той час як для дівчат, готових до експериментів, дизайнери створили "cat-eye" в забарвленні мілітарі і соковитих літніх відтінках.
Круглі, квадратні і прямокутні пари в новому сезоні отримали переосмислені колірні рішення. Так, тепер не потрібно вибирати між сонцезахисними окулярами в черепаховій або яскравій оправі, можна просто придбати готовий кольористий мікс.
Логоманія міцно засіла в серцях дизайнерів. Ефектні логотипи брендів тепер можна побачити не тільки на дужках сонцезахисних окулярів або у верхніх кутах лінз, але і по всій ширині їхньої передньої частини.