Дарія Беспалова, співзасновниця магазину Hello Glasses, знає все про окуляри і привозить до Києва як найбільш обговорювані марки, так і рідкісні екземпляри. Спеціально для Vogue.ua вона склала гід по найулюбленіших магазинах оптики з усього світу.
Gogosha Optique – зовсім невелика мережа оптик в Лос-Анджелесі, яку відкрила українка зі Львова, Юлія Гогоша. У 80-х вона з сім'єю переїхала до Америки і дуже поступово йшла до своєї американської мрії. Зараз це два магазини з відмінним вибором тільки оптичних марок. Тут першими з'являються нові моделі від Theo, Mykita, Jacques Marie Mage і ще близько 40 інших марок.
Так як магазин розміщений в Лос-Анджелесі, не складно здогадатися, що велика частина клієнтів працює у шоу-бізнесі. Серед клієнтів Gogosha Optique: Крістен Стюарт, Квентін Тарантіно, Крістіна Хендрікс, Леді Ґаґа та багато інших. Користуючись нагодою, передаю привіт Юлі, вона завжди читає, коли я про неї десь згадую.
General Eyewear існує в Лондоні з 1990-х років, а формат магазину унікальний: тут представлена вінтажна оптика різних років, і є своя майстерня з виготовлення оправ з вінтажного ацетату. Всі оправи виготовляють вручну у своїй лабораторії.
Ще тут роблять і підбирають окуляри для кінематографічних образів і журнальних зйомок. Особливий інтерес викликає інтер'єр магазину – він дуже камерний, тут немає денного світла, і приміщення трохи нагадує бункер. В Google-картах можна все детально розглянути, але дуже рекомендую відвідати самому. Моє місце номер один для відвідування у британській столиці.
I Visionari – магазин незалежних оптичних марок у Флоренції, створений братом і сестрою Елен і Емільяно Ленчі. Тут можна знайти як класичні Moscot, так і експериментальні Pawaka. Вибір марок дуже здивує.
Познайомилися ми з ними близько чотирьох років тому на оптичній виставці у Парижі, це забавна історія. Звичайно, ми знали про них давно і, коли побачили на перекурі, вирішили познайомитися. Як тільки ми підійшли, перше, що вони сказали, було: "Hello Glasses!". Вони теж нас впізнали. Найбільші заходи в магазині відбуваються під час Pitti Uomo, це чудові вечірки з дизайнерами та власниками різних марок окулярів.
Vintage Frame Company – крута реперська історія з Ванкувера. Корі Шапіро, канадець єврейського походження, починав з блогу про вінтажні окуляри в 2000-х, з часом відкрив інтернет-магазин і став найвідомішим оптичним дилером в селебріті-колах.
Можна купити окуляри у нього в магазині, а якщо ви vip-клієнт як Дрейк, Джей Зі, Фарелл або Кім Кардаш'ян, він приїде до вас з величезною кількістю кейсів, де можна знайти вершки вінтажної оптики від Cartier, Jean Paul Gautier, Alphina та інших марок.
Магазин Continuer відкрили 2002 року у Японії. Згодом вони виросли з старого приміщення, але замість пошуку нового, розмістились у сусідньому всього за 18 метрів від цього, і відкривають ще додатковий простір. І це дуже японська історія.
У продажі у них європейські і японські оптичні марки. На додаток до цього представлені колекційні вінтажні годинники Cartier, Dan Henry, Omega, IWC та інші. Знавці своєї справи у найкращому своєму прояві.