Культова сумка Balenciaga Motorcycle знову на піку популярності, втім, як і все інше родом з двотисячних.
Сумку Motorcycle вперше представили 2001 року, коли Ніколя Жеск’єр посідав пост креативного директора Balenciaga. Вона миттєво дістала статус it-bag і незабаром її можна було побачити в усіх: від зірки реаліті-шоу Ніколь Річі, що мала всі ітерації сумки в цукеркових відтінках, до елегантної Еммануель Альт, яка не випускала з рук чорну версію. І ось, через 20 років, Motorcycle знову стає найпопулярнішою сумкою в гардеробах модниць у всьому світі. Її люблять за те, що вона легка в носінні, не має помітного логотипа, на ній рідко з’являються потертості, хоча й з ними вона має чудовий вигляд.
Balenciaga Motorcycle стала головною героїнею на Тижні моди в Нью-Йорку, який щойно добіг кінця. У streetstyle-зірок і гостей заходу, які пересувалися містом з одного показу на інший, можна було побачити цю сумку в найрізноманітніших відтінках і розмірах.