Про головні ювелірні тренди та нові способи носити прикраси: інтерв'ю з Тетяною Лісовою

Тетяна Лісова, засновниця ювелірної компанії ITISI, переконана: ставлення до коштовностей змінюється, а з ним — і способи їх носити.

У часи Другої світової війни червона помада стала символом спротиву — Вінстон Черчилль заохочував жінок до яскравого макіяжу, а уряди країн-­союзниць запустили кампанію, яка підштовхувала фарбувати губи. Сьогодні схожу терапевтичну місію покладено на прикраси з натуральними діамантами, сапфірами та смарагдами.

Про це говоримо з Тетяною Лісовою, засновницею компанії ITISI, що є офіційним представником італійських та французьких ювелірних брендів Crivelli, Djula та RF. Нещодавно компанія запустила сайт ITISI. Ще один проєкт Тетяни — онлайн-­платформа onlygoodjewls, де представлені нішеві прикраси з усього світу: норвезького бренду Crystal Haze з колекцією в стилі наїв, британських марок Shyla та Completedworks з артизанальним дизайном, шведського sustainable-­бренду Cornelia Webb. З початком війни onlygoodjewls почала активно підтримувати українські бренди, серед яких Teplezh, Pure, Agape Jewelry, Romantika Project, Rimmart тощо.

Тетяна Лісова, засновниця компанії ITISI

ПРО СТИЛЬ

Сучасні жінки інкорпорують ювелірні прикраси в гардероб без снобізму та пафосу. Вони хочуть не просто володіти статусними прикрасами, а носити їх щодня — не чекаючи особливої нагоди або вечірньої години. Багатошарові ланцюжки з діамантовими кулонами вдягають удень з базовими білими футболками. Раніше придбані масивні персні міксують із сетами з тоненьких каблучок, по 5–7 штук на одну руку. Особливої популярності набули кільця на мізинець і ланцюжки на щиколотку — анклети. Непомітна елегантність на щодень. На цьому побудована філософія компанії — вона ж зашита в назву: ITISI — це абревіатура it’s easy, "то є просто".

Команда ITISI прагне забезпечити легкість комбінування коштовностей із повсякденним гардеробом. "Ми намагаємося бути максимально близькими до моди, — ділиться Тетяна Лісова. — Ці індустрії споріднені, різниця в тому, що в ювелірній — велика концентрація грошей за значно менших обсягів виробництва, а модний бізнес пропонує більше розмаїття. Місія ж у них та сама — створювати продукт, який дарує задоволення й радість щодня".

Натхнення шукають на модних показах та у стритстайл-­звітах — саме тренди з вуличних хронік впливають на нові ювелірні колекції. "Носити діамантові тенісні браслети чи кольє з худі, а рубінові сережки-­кільця поєднувати з кросівками та спортивним рюкзаком — чому ні? — каже Тетяна. — Ювелірна мода стає дедалі демократичнішою".

ПРО ТРЕНДИ

Популярності набирають прикраси, які прийшли із міських та музичних субкультур: "Ми бачимо цей вплив у моді, дизайні інтер’єрів, ювелірному мистецтві — це одна з ознак глобальної комунікації, — впевнена Тетяна. — Масивні ланцюги та широкі браслети стали популярними завдяки гіп-гоп-артистам, а анклети (браслети на щиколотку) та бодічейни (ланцюжки на тіло) прийшли через культуру гіпі". Сюди ж можна віднести пірсинг різних частин тіла й обличчя, кафи, ланцюжки. В ITISI розробляють оригінальний ear-design, щоб пірсинг і прикраси у вухах гармонійно вписувались в образ.

"ЮВЕЛІРНЕ МИСТЕЦТВО МАКСИМАЛЬНО НАБЛИЖЕНЕ ДО МОДИ. МІСІЯ В НИХ ОДНАКОВА — ДАРУВАТИ ЗАДОВОЛЕННЯ Й РАДІСТЬ ЩОДНЯ"

"Що менший тираж таких виробів, то краще, — впевнена Тетяна. — Це стосується як прикрас, так і годинників. Попит на рідкісні камені — сапфіри, шпінель, турмалін Параїба — сьогодні сягає неба". Дедалі затребуванішими стають натуральні перли: тонкі перлові нитки зараз носять не тільки жінки, а й чоловіки — поверх сорочок і светрів. "Головний стилістичний прийом — родом із Франції. Це заміксована в одному образі безліч дрібних прикрас: каскад делікатних ланцюжків та крихітних кулонів чи нашарування браслетів; часто — на обох зап’ястках".

Ювелірні прикраси стають чуттєвою деталлю образу, вони символізують пам’ятні моменти і нагадують про улюблені місця. Найближчим часом ITISI + Crivelli випускають перший дроп, присвячений українським містам. "На тлі тих випробувань, через які наразі проходить наша країна, ми прагнемо висловити свою любов до батьківщини мовою прикрас", — каже засновниця ITISI. Кулони будуть випущені у трьох різновидах золота — білому, рожевому й жовтому. Назви Kyiv, Kharkiv, Odesa, Dnipro та Lviv викладені на них білими або коньячними діамантами. Також буде версія із золота, але без діамантів.

ПРО ПОКУПКИ

З чого починати ювелірний гардероб та у що інвестувати? "Є два типи ювелірних клієнтів, — ділиться Тетяна Лісова. — Перші купують готові вироби чи камені, які згодом гарантовано принесуть прибуток. Інші намагаються знайти в ювелірних прикрасах розраду і вибирають максимально яскраві, складні й оригінальні речі". Тому є особливий попит на іронічні, легковажні прикраси: глемрокові каблучки-­зірки, кулони-­серця з рожевим сапфіром або кафи з діамантами та неоновим каучуком. Тетяна переконана: у надважкі часи потрібно вкладатися в коштовності, що дарують радість. Це можуть бути каблучки eternity, кафи чи, для романтичних осіб, пусети у вигляді діамантових квітів. Позитивних емоцій додає кольорове дорогоцінне каміння — сапфіри, смарагди, рубіни. "Усім потрібен гормон щастя, — підсумовує Тетяна Лісова. — А втіха, яку приносять ювелірні прикраси, — це чиста насолода".

Популярне на VOGUE