На виставці високого годинникового мистецтва SIHH ключові гравці ринку розкоші представили практичні і теоретичні проекти на тему.
Італійці Panerai представили нову модель Submersible Mike Horn Edition, створену разом з мандрівником і захисником природи Майклом Горном. Лімітована серія (19 екземплярів) зроблена з перероблених матеріалів. Корпус – Eco-Titanium з водостійкістю в 300 метрів (його збирали на виробництвах з виготовлення літаків, і це перша спроба в індустрії), ремінці – з переробленого пластику: на один використали три пляшки, виловлені в океані.
Головні тролі індустрії H. Moser & Cie цього року не оминули увагою тему екостандартів і представили нову модель годинника Moser Nature Watch. На корпусі механічного "Природного годинника" колоситься трава, яку під час виставки двічі на день поливають співробітники маркетинг і піар-відділів. З хештегом #MakeSwissMadeGreenAgain вони не тільки жартують про гучний піар будь-якої екоініціативи як-от етичного золота fairmined або вирощених в лабораторних умовах діамантів. Так транслюється проста у своїй очевидності думка про те, що ековиробництво повинне бути не окремим випадком, а обов'язковою практикою всієї індустрії.
Без тролінгу, але зі схожим оптимістичним поглядом висловилися Jaeger LeCoultre. Новий СЕО компанії Катрін Реньє після візиту на мануфактуру у Валле де Жу надихнулася настільки, що запропонувала оформити фірмовий стенд на виставці SIHH ялинами з долини. "Щоб показати, в якій екосистемі працюють майстри Jaeger LeCoultre", – пояснюють співробітники. Дерева зібрали зі знайдених в лісі шишок і гілок. Вдалась інсталяція з повчанням: про зв'язок природи і людини, гармонія яких дає змогу створювати годинникові і зберігати природні шедеври.
Текст: Тетяна Соловей