Про те, що мода циклічна, вже знають навіть дуже далекі від неї люди. Цього літа на модну арену повернулися квадратні сонцезахисні окуляри в найкращих традиціях 1970-х, які закривають приблизно третину обличчя. Водночас їхні стекла можуть бути найрізноманітнішими — від напівпрозорих пастельної гами до оптики з м’яким градієнтом. Аналітичні звіти засвідчують, що кількість запитів на такі прямокутні окуляри цього літа зросла на 104%, а це промовистіше за будь-які епітети.

Чимало прямокутних окулярів можна знайти в колекціях брендів — Gucci і Prada роблять ставку на світлий зелений відтінок лінз, Chanel прикрашають свої моделі камінням, максимально до естетики 1970-х наближені окуляри Victoria Beckham і Isabel Marant, а життя в рожевому кольорі нам забезпечено з моделями Tom Ford і Dolce & Gabbana. Додайте до цих окулярів джинси кльош з білого деніму й плетену сумку-кроше — ідеальний літній образ гарантовано.