Дженніфер Лопес створила ексклюзивну колекцію взуття JLo Jennifer Lopez для американського ритейлера DSW.
В асортимент лінійки для сезону весна-літо 2020 увійшли босоніжки з ремінцями, моделі зі стразами, різнокольорові туфлі й кросівки. Обличчям рекламної кампанії колекції стала сама Лопес.
"Ця колекція ототожнює міський стиль: швидкість життя Нью-Йорка, старий голлівудський гламур Лос-Анджелеса і яскравість, характерну для Маямі, — сказала Лопес. — Я сподіваюся, що в цій лінійці люди зможуть знайти й представити різні боки себе".
Крім колекції JLo Jennifer Lopez, у співачки є ще кілька гучних модних кейсів поточного сезону. Вона з’явилася в рекламних кампаніях Versace і Guess. А ще стала обличчям Coach і допомогла американському лейблу випустити нову модель кросівок CitySole Court.
Лопес раніше мала однойменну колекцію взуття в межах партнерства з Titan Industries. Вона також співпрацювала з Giuseppe Zanotti для створення декількох капсульних колекцій.