Пам'ятаєте, як наприкінці 2000-х всі ходили з кричущими логотипами відомих брендів? Тоді мрією багатьох було мати ремінь Louis Vuitton з монограмою та золотою пряжкою LV. Останнім часом мода змінилася. Зараз цінується стриманий мінімалізм, коли брендовість речі ледь помітна. Наприклад, сумка Margaux від The Row, яку називають "новою Birkin". Ремені з логотипами також втратили актуальність після того, як у 2016 році свою варіацію — GG Marmont — представив Gucci. Але, схоже, що цьогоріч на нас чекає повернення зухвалих ременів з логотипами. Деякі зірки вже почали їх активно використовувати у своїх образах.
Модель Белла Гадід нещодавно вийшла у світ у фірмовому ремені Gucci з логотипом GG. Цей аксесуар міг легко сприйнятися як забута мода, але в поєднанні з елегантним костюмом з мініспідницею мав свіжий вигляд s став акцентом її мінімалістичного вбрання. Те саме стосується ременя Hermès з літерою H, який невпинно носять як знаменитості, так і модні інфлюенсери. Тим часом у Каннах Трой Сіван обрав ремінь Prada з пряжкою у вигляді трикутного логотипа, доповнивши ним класичні штани та светр-безрукавку. Знову ж таки, решта його образу була досить стриманою, але ремінь зробив його цікавішим.
Звісно, деякі знаменитості пішли на крайнощі у поверненні моди на логотипи. На Met Gala 2024 акторка Зої Салдана з'явилася на червоній доріжці в богемній сукні Chloé, яку доповнював гігантський золотий ремінь з написом CHLOÉ.
Не хвилюйтесь, вам не потрібно бігти купувати дизайнерський ремінь, який буде видно з космосу. Але зрозуміло, що наймоднішим доведеться додати його до своїх вбрань. Секрет успішного використання ременя з логотипом у 2024 році полягає в тому, щоб зробити його яскравим акцентом, а не демонстрацією одержимості брендами. Одягніть речі більш стриманого дизайну й ніколи не поєднуйте цей ремінь з іншими логотипами. Якщо у вас зберігся такий ремінь з минулого десятиліття, можливо, саме час його дістати та спробувати стилізувати по-новому.