Джейкоб Елорді нещодавно підкорив модну спільноту, з'явившись на показі колекції Bottega Veneta весна-літо 2025 з неочікуваним аксесуаром — червоною сумкою Andiamo, до якої була прикріплена маленька шкіряна собачка. Це викликало справжній ажіотаж в інтернеті. Елорді, як амбасадор бренду, вибрав цю яскраву сумку для свого повсякденного образу, який складався зі спокійних білих базових речей та плямистого кардигана. Проте головним акцентом стало саме мініатюрне доповнення у вигляді собачки. Навіть A$AP Rocky, який сидів поруч з новою сумкою бренду Sardine, яка ще навіть не з'явилася в продажі, не зміг перевершити цей стильний хід.
Дармовис у вигляді песика з назвою John John Елорді став ідеальним відображенням поточного тренду на підвіски для сумок. Оскільки ціни на розкішні шкіряні вироби продовжують зростати, дармовиси стали доступною альтернативою для тих, хто прагне увійти у світ високої моди. Наприклад, сумка Andiamo коштує близько $6000, тоді як крихітна собачка-брелок обійдеться вам у $950. Така тенденція відповідає сучасному підходу до моди, який диктує хаотичність і багатошаровість аксесуарів, яку почала Міучча Прада у своїй Miu Miu весна-літо 2024.
Окрім Міуччі Пради, тренд на веселі аксесуари просувають такі дизайнери, як Демна з Balenciaga, Стюарт Веверс з Coach робить ставку на тематичні аксесуари, пов'язані з Нью-Йорком, а Стефан Кук зробив революцію у вигляді стриманих сумок Mulberry, додавши до них кітчеві аксесуари.
Підвіски та брелоки — це спосіб зробити моду особистою й унікальною. Головне — індивідуальний підхід і щирість. Це тренд, у який можна вкластися фінансово, проте автентичність все одно важить більше за логотипи брендів.
Якщо хочете спробувати цей тренд, можна взяти приклад з легендарної Джейн Біркін. Вона прикрашала свою знамениту сумку Hermès сувенірами з далеких подорожей і навіть наліпками. Тому, хоча можна купити трендові брелоки чи підвіски, головне — зробити це зі смаком і зберегти власну автентичність.
За матеріалом vogue.co.uk