Серед усіх босоніжок, які є трендовими цього сезону, версія на танкетці поступово знайшла собі місце в гардеробі модних дівчат, поки не зарекомендувала себе як одна з абсолютних ставок streetstyle-зірок. Дизайнери підтвердили повернення до босоніжок Virgule — з увігнутими підборами — вони красиві, ефектні та насамперед дуже зручні.
Безліч брендів запропонували взуття, яке виділяється своєрідною танкеткою. Замість того, щоб спускатися до землі по прямій лінії, вона ковзає по звивистій кривій. Це ідея, яку можна було побачити у весняно-літніх колекціях багатьох дизайнерів. Наприклад, у мюлях від Bottega Veneta, а також у босоніжках від Attico. Marni представили більш геометричну модель — з округлою платформою, що робить взуття ще зручнішим, а Nº21 обіграли танкетку таким собі невидимим підбором.
Цей увігнутий дизайн має дуже специфічне походження: хоча історично він бере початок ще за часів Людовика XV, ця форма отримала своє відродження в 1960-х роках. Цією ідеєю ми завдячуємо дизайнеру Роджеру Вів’є: у 1963 році він представив туфлі, які перебільшували свій вигин і виверталися назовні. Мета полягала в тому, щоб імітувати розділовий знак коми, саме те поняття, яке дало взуттю його назву англійською (comma) і французькою (virgule). Це стало плодом тісної співпраці дизайнера з Dior: у 1962 році Вівʼє розробив слінгбеки із шовкової тафти з вишивкою шовковим ламе, які Марія Грація К’юрі оновила для своєї знакової моделі з логотипом.
Ще один бренд, що додав форму Virgule у свої модні покази, — Alexander McQueen. Британський дизайнер вельми старанно експериментував з різними видами взуття, і 2012 рік став тріумфальним: якщо фірма включила танкетку зі звивистими текстурами у свою весняно-літню пропозицію, то восени вона віддала перевагу босоніжкам без танкетки запаморочливої висоти.
За матеріалами vogue.es.