Аксесуари сьогодні нерідко називають двигуном модної індустрії. Для покупців це найлегший спосіб ознайомитися ближче з улюбленим брендом, а марки з їх допомогою створюють настрій показів, додають у колекції потрібну частку епатажу. Vogue.ua вибрав 5 головних аксесуарів з колекцій сезону осінь-зима 2018/2019.
Балаклави несподівано з'явилися у колекціях різних брендів – від Gucci до Balenciaga і Calvin Klein. Їх повернення свідчить одразу про два глобальні тренди – тотальне прагнення до затишку і комфорту, які сучасна людина шукає через постійний щоденний стрес, і все більшу іронізацію моди.
Якщо минулого сезону увагу привертали вуха у незвично зроблених сережках, то цієї осені дизайнери змістили всі погляди на зону декольте і нижче. Зробили вони це за допомогою кольє у вигляді великих ланцюгів: у Dolce & Gabbana вони – драматичні і сексуальні, у Balenciaga і Miu Miu – бунтарські і агресивні одночасно.
Ковбойські чоботи, без перебільшення, головна покупка сезону. Причому асоціації з головними героями вестернів викликає тільки їх форма. Наприклад, у Fendi вони зшиті з яскравої шкіри з ефектною фактурою "під крокодила", а у француженки Ізабель Маран чоботи мають богемний вигляд завдяки м'якій текстурі і довжині вище коліна.
Великі окуляри з кольорового пластику, що нагадують маску, прийшли на зміну ретро-моделям як-от Cat-Eye і вузьким лаконічним окулярам з "Матриці". Шукати ідеальну модель варто у колекціях Christian Dior і Altuzarra.
Мода нульових славилася своєю тягою до логоманії, яка через десять років знову воскресла на подіумах. Головними для розміщення відомих слів і символів стали, звісно, сумки. Fendi, от наприклад, знову активно використовують монограму, Balenciaga логотип зробили яскравим і розмістили його на лаконічній білій сумці, а Клер Вейт Келлер вибрала делікатне поєднання чорного і коричневого.