КУПИТИ КВИТКИ

Українка Яна Годня в новій рекламній кампанії Stella McCartney

Нова рекламна кампанія бренду була знята на похмурому Східному узбережжі Шотландії, а основним фоном виступило сміттєве звалище (її спеціально зробив художник Урс Фішер). Гори відходів за задумом натхненників зйомки повинні сигналізувати про те, що ми лишаємо майбутнім поколінням після себе. Такий посил якнайкраще відображає гуманну щодо природи філософію Stella McCartney.

Stella McCartney осінь-зима 2017/18

У зйомці, крім українки Яни Годні взяли участь моделі Бріджит Кос та Хуань Чжоу. Фотографом виступила Харлі Вейр.

Реклама.
Stella McCartney осінь-зима 2017/18

"Ідея цієї кампанії полягає в тому, щоби показати, ким ми хочемо бути і як ставимося до нашого спільного майбутнього. Ми ув’язнені в нашій штучній "шкаралупі", з якої не видно реального стану справ нашої планети", – прокоментувала Стелла МакКартні.

Stella McCartney осінь-зима 2017/18

Читайте також:

Перші фото колекції Джонатана Андерсона для Uniqlo

Love Curly оформила мультибрендовое пространство Asthik

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.