Зв’язок із собою: рекламна кампанія Bevza весна-літо 2021
Заради знімання нової рекламної кампанії український бренд Bevza вирушив до одного з наймальовничіших місць на цій планеті — Памуккале. Його космічні краєвиди стали ідеальним тлом для мінімалістичного одягу марки.
"Весна — чудова пора для очищення від усього зайвого. Цими фото ми хотіли нагадати про важливість переосмислення й збереження цінних речей — у собі та із собою", — розповідає Світлана Бевза. Унікальні термальні джерела цього місця символізують оновлення та приваблюють людей ще з часів античності, а ключова концепція бренду, ґрунтована на ідеї чистоти, лише підсилюється завдяки сяйливій білосніжній поверхні землі цього надзвичайного регіону.
Перша частина кампейну містить головні елементи колекції весна-літо 2021 — пальто Kozhukh і крепдешинову туніку ручної роботи, а також моносережки у вигляді поливальниці та цеберка, що уособлюють копіткий процес вирощування рослин і важливість води в повсякденному житті. У цій частині ми звертаємо увагу на цінність ремесла й символічність звичних речей в аксесуарах.
Нагадаємо, що колекція Bevza весна-літо 2021 — це присвята трипільській культурі та дослідження могутньої святості жінки. Докладніше про колекцію можна прочитати тут.