КУПИТИ КВИТКИ

Найсексуальніші рекламні кампанії Calvin Klein 1980-90х

19 листопада 75 років виповнюється американському дизайнерові Кельвіну Кляйну, який майже 50 років тому створив іменний бренд і змусив весь світ сходити з розуму по джинсах і нижній білизні із заповітними буквами CK. Важливу роль в популярності Calvin Klein зіграли провокаційні рекламні кампанії – фотографії юної Брук Шилдс, що супроводжуються написами на кшталт "Ти знаєш, що між мною і моїми джинсами нічого немає? ..", ще тендітнішою Кейт Мосс в одних бавовняних трусах або напівголого Маркуса Шенкенберга. Vogue.ua зібрав найбільш провокаційні рекламні кампанії Calvin Klein 1980-90х.

<b>CKCampaigns</b>

Реклама.

Читайте також:

Что Аззедин Алайя сделал для мира моды

Супермодели и не только: лучшие рекламные кампании Versace 1980-90х

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.