КУПИТИ КВИТКИ

Після балу: рекламна кампанія Dafna May весна-літо 2019

Український бренд Dafna May представив рекламну кампанію до нової колекції сезону весна-літо 2019, яку повністю покажуть 2 вересня в межах Ukrainian Fashion Week. Її обличчям стала модель Тетяна Рубан.

Називається сама колекція AFTERPARTY і натхненна часом розквіту знаменитого нью-йоркського клубу Studio 54, що припав на 1970-ті роки.

Реклама.

"Я хотіла створити дуже динамічну колекцію, в якій би дівчина могла висловити всю свою різнобічність, – розповідає Дафна Майберг. – Мій козир цього сезону – принт зебри. Він і додає колекції необхідну частку гламуру. Також я продовжую активно працювати з футуристичними матеріалами, наприклад, вінілом, а також експериментую з фактурами. На плащах, що стали вже нашою візитною карткою, вони мають особливо ефектний вигляд".

<b>DafnaMay_SS19</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.