КУПИТИ КВИТКИ

Еко-підхід: нова колекція H&M Conscious Exclusive

У лютому шведський ритейлер H&M представив рекламну кампанію нової колекції своєї еко-лінії H&M Conscious Exclusive, обличчям якої стала супермодель Крісті Тарлінгтон. Настав час побачити всю колекцію.

Уже сьома за рахунком, колекція H&M Conscious Exclusive, – підтверджує, що мода може і повинна бути екологічною і на зовнішній вигляд речей це абсолютно не впливає. Натхненна колекція заміським будинком шведських художників Карін і Карла Ларссон, а складають її романтичні летючі блузи і брючні костюми, на яких розцвіли польові квіти, мереживні сукні з набивними малюнками і лаконічні сорочки, які вдало доповнять будь-який гардероб. Кольорова гамма нової колекції – стримана, але глибока, як палітра ранньої весни за вікном.

Реклама.

<b>H&M Conscious Exclusive</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.