Джон Таргон – новий креативний директор Marc Jacobs
Не секрет, що багато модних Будинків переживають зараз не найкращі часи. Так, наприклад, на початку січня 2018 року стало відомо, що в Marc Jacobs ухвалили рішення закрити свій єдиний магазин в Великобританії, така ж доля чекає представництва бренду в Данії, Італії, Норвегії і Люксембурзі. Бутіки на Блекер-стріт в Нью-Йорку і в Західному Голлівуді в Лос-Анжелесі вже закриті.
Однак в Marc Jacobs вирішили просто так не здаватися і пробують провести ще одну реорганізацію. Останнім таким кроком було об'єднання основної і другої ліній у 2015 році, тоді бренд намагалися реанімувати Луілла Бартлі і Кеті Гіллер. Екстрені заходи не допомогли і продажі тоді впали вдвічі. Зараз же в команду запросили співзасновника і креативного директора Baja East Джона Таргона, який приступить до своїх обов'язків вже 2 лютого.
В LVMH підтвердили призначення Таргона, але відмовилися ділитися інформацією про те, як конкретно називається його посада. "Ми раді вітати Джона в нашій команді дизайнерів", – сказав представник прес-служби. Також стало відомо, що швидше за все Таргон приведе власну команду, чому передували часткові звільнення старого складу. Призначення Таргона наочно демонструє, що товари за демократичними цінами стають ще більш пріоритетними для нью-йоркського бренду, серед прихильниць якого Леді Гага і Наталі Портман.
Читайте також: