КУПИТИ КВИТКИ

8 головних трендів по догляду за собою в наступаючому році

Добре самопочуття стало пріоритетом у 2020 році, адже пандемія та інші глобальні неприємності внесли корективи в сприйняття життя як такого. Крім як на фізичне здоров'я, ми почали звертати увагу на важливість ментального стану, відстежуючи якість взаємин з людьми, налагоджуючи зв'язок з природою і самими собою. Так вдалося виділити 8 велнес-трендів, яких ми будемо дотримуватися і в 2021 році.

Здорове харчування

У 2020 році ми навчилися готувати. Завдяки віддаленій роботі, час на дорогу до офісу скоротився до мінімуму і ми навчилися час, що звільнився, присвячувати приготуванню сніданку. Також ми звикли доїдати на обід залишки "вчорашньої" вечері і стали викидати менше харчових відходів.

Реклама.

Ми поліпшили функціональність їжі і повною мірою усвідомили зв'язок між тим, що ми їмо, і тим, як ми почуваємося і функціонуємо. У новому році продовжуйте стежити за тим, щоб у вашому раціоні були імуностимулюючі, протизапальні і багаті на поживні елементи продукти — такі, як гриби, бобові, пре- і пробіотики. Концентруйте у своєму раціоні рослинні джерела білка, наприклад, веганське "м'ясо" і горіхове молоко. Створення власної балконної грядки з травами — ще одна тенденція, що стрімко набирає обертів.

Ментальне благополуччя

Деякі методи підтримання психічного здоров'я безкоштовні — подумайте про якісний час, проведений на природі або з близькими. Проте, згідно з даними Global Wellness Institute, люди дедалі частіше звертаються по неклінічну допомогу, щоб упоратися з повсякденними проблемами ментального характеру. Перед пандемією в 2017 і 2018 роках індустрія психічного здоров'я коштувала 120,8 мільярда доларів.

Не дивно, що після пандемії витрати на психічне здоров'я різко зростуть. Багато досліджень показали, що соціальна ізоляція, економічні труднощі і широко поширені людські страждання позначилися на нашому колективному душевному спокої. На щастя, у нас є можливість опрацьовувати свої ментальні проблеми онлайн.

Зміцнення імунітету

Популярність імуностимулюючих трав і суперфудів досягла нових висот у 2020 році. Global Wellness Institute прогнозує, що зміцнення імунної системи (і формування фізичної сили духу) стане основною тенденцією в галузі оздоровлення у 2021 році в усіх напрямках, від продуктів харчування до харчових добавок і освітніх курсів. Така тенденція також передбачає індивідуальний підхід до "прокачування" імунітету з використанням генетичних тестувань, біохакінгу, процедур для зміцнення імунітету і лікування енергією. Вплив мікрофлори кишківника на загальне самопочуття організму і роботу мозку теж викличе особливу зацікавленість і бажання підвищити обізнаність з цієї теми.

Дофамінова підзарядка

У 2020 році комфортний одяг допоміг пережити нам незатишні часи і найближчим часом тренд на спортивний одяг нікуди не зникне. Затишні образи в піжамах, домашніх і комфортних костюмах 24/7 нас не покинуть, проте відчувається прагнення до яскравіших комбінацій і кольорів, які піднімають настрій. Є думка, що ми продовжимо купувати піжами, одяг для активного відпочинку і максимально комфортні речі принаймні доти, доки поява вакцини не змусить нас переглянути ці звички.

Вимірюємо пульс

Дані, які можна обчислити, стають для нас настільки ж важливими у спостереженні за здоров'ям, як і здорова дієта. За даними дослідницької компанії IDtechEx, в період з 2014 по 2019 рік продажі медичних трекерів здоров'я, призначених для носіння, подвоїлися, склавши майже 70 мільярдів доларів. Упродовж 2020 року продажі пристроїв Samsung, що носяться, зросли на 30 відсотків. Визначення "пристрої, що носяться" охоплює все, від смарт-годинників, трекерів сну і активності до пластирів для шкіри, окулярів, навушників і технологічного одягу. Світові гіганти продовжують створювати дедалі досконаліші девайси, як, наприклад, трекер здоров'я і самопочуття від Amazon, Halo, здатний відстежувати сон, кроки, жирові накопичення і багато іншого, включаючи тон голосу співрозмовника для визначення його душевного стану.

Є ще портативний пристрій Lumen, випущений у Великобританії. Він вимірює метаболічні дані користувача за один подих, а потім надає персональні поради щодо харчування в конкретний день, відповідно до завдання, — стосується воно схуднення, набирання м'язової маси чи якоїсь іншої мети.

Курс на стійкість

Щоб одяг був по-справжньому комфортним, свідомі споживачі, стурбовані кліматичними змінами, хочуть, щоб марки одягу були екологічними. Використання переробленого поліестеру і пластика з рибальських сіток, органічна бавовна, нетоксичні барвники, низький рівень виробничих викидів, справедлива оплата праці, максимальна прозорість процесу виробництва речей, благодійна діяльність, соціальна активність, замкнуті ланцюжки поставок і відсутність пластику та зайвої упаковки — ось деякі з вимог, яких треба дотримуватись, щоб споживач вирішив витратити гроші. Тепер недостатньо просто бути здоровими. Ми також хочемо бути здоровими для інших і для планети.

Wellness туризм

Відпочинок у санаторіях та оздоровчих центрах розвивається удвічі швидше, ніж туризм в цілому: за даними Euromonitor, оздоровчі подорожі щороку стають популярнішими на 6,5 відсотка.

Швидше за все, після пандемії велнес-туризм передбачатиме як обов’язкову складову перевірку температури, носіння маски, дезінфікуючі засоби для рук і, можливо, паспорт вакцинації. Наше нове розуміння стійкості і пункту призначення сприятиме відновлювальним подорожам, які будуть характеризуватися меншою кількістю викидів вуглекислого газу і великою кількістю часу, проведеного на свіжому повітрі. Global Wellness Institute пророкує популярність таких активностей, як велоподорожі, піші прогулянки і сплави на каное. Поряд з бажанням повернення подорожей у наше життя, ми хочемо регенеруюче впливати на місця, які відвідуємо, прагнучи залишати їх у кращому стані, ніж вони були до наших відвідин.

Домашні заняття спортом

Пандемія показала, що в заняттях спортом не можна розраховувати на улюблений тренажерний зал і студію йоги — карантинні обмеження можуть торкнутися цих місць будь-якої миті. Ми поступово звикли досягати необхідної фізичної активності в домашніх умовах, тому в 2021 році ця звичка залишиться з нами і буде успішно поєднуватися з груповими заняттями в студії або сольно на килимку вдома.

Текст: Jody Scott

За матеріалами vogue.com.au

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.