Київський ЦУМ запустив ексклюзивний Instagram-фільтр
ЦУМ і далі розвиває напрям українських брендів і презентує Instagram-фільтр на підтримку дизайнерів. Тепер кожен користувач може віртуально приміряти культові аксесуари відомих марок, представлених на третьому поверсі в ЦУМі.

"Ми переконані, що комунікація через візуальні прийоми й інтерактив підвищує знання про бренд і зміцнює його зв’язок з клієнтом. Ідея розроблення спеціального Instagram-фільтра на підтримку українських дизайнерів народилася в нас давно, але зважилися на її втілення в життя лише після знайомства з командою FFFACE.ME, проєкти яких останнім часом „підривають" Інтернет", — коментує маркетинг-директорка ЦУМу Маруся Коваль.


Сьогодні Instagram-фільтр ЦУМу складається із чотирьох іконічних моделей: кепки з лакованим козирком і вишивкою Ruslan Baginskiy, берета Ksenia Schnaider з переробленого деніму, лаконічних сережок зі сферами для прихильниць Guzema Fine Jewelry, а також шовкової хустки з принтом від бренду Gunia Project. "Варто зазначити, що точність виготовлення й реалістичність аксесуарів вражають з першого віртуального примірювання. Нині маркетинг-команда аналізує відгуки й обов’язково поповнюватиме асортимент Instagram-фільтра новими моделями", — додає Маруся Коваль.

Використовуйте можливість віртуального примірювання вже тепер. Для цього потрібно відкрити програму й завантажити спеціальний фільтр ЦУМу до свого профілю Instagram. Не виходячи з дому, ви можете визначитися з покупкою та придбати річ в універмазі або на офіційному сайті tsum.ua.