До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Полуничний принт — головний тренд цього серпня

Разом зі стилем cottagecore, який швидко набирає популярності і про який ми писали раніше, в Instagram-стрічках користувачів дедалі частіше стали з’являтися речі з грайливим полуничним принтом. Сукні, сорочки, купальники й навіть жакети з ягідним малюнком — найкращий спосіб провести літо й ефектно увійти в новий сезон.

Такий до певної міри дитячий і наївний принт несподівано для всіх швидко "завірусився" в мережі й став справжнім відкриттям серпня. Вперше світ його побачив завдяки плюс-сайз моделі Тесс Голідей, яка з’явилася в полуничній сукні на червоній доріжці "Греммі" в січні 2020 року.

Реклама

Також з руки моделі широка громадськість дізналася й про творця — про нью-йоркську дизайнерку Лірику Матоші писали Vogue US, Forbes, New York Times, Vanity Fair. Нині на її акаунт підписані понад 800 тисяч осіб.

Ще одним брендом, що задає тренд на "полуничні" речі, став HELMSTEDT — молодий і амбітний лейбл з Копенгагена. У соціальній мережі бренду можна знайти панами й купальники, топи й сукні, аксесуари й навіть ті самі стьобані жакети. Крім полуниці, на одязі HELMSTEDT трапляється виноград, гриби, а також милі бджілки — такі мультяшні принти перенесуть у дитинство й швидко налаштують на грайливий лад.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.