Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як організувати модне шоу в Парижі: досвід Олени Грінченко

23 липня 2019

У межах освітнього проекту Vogue UA – ON THE SIXTH FLOOR виступить Олена Грінченко, CEO і співзасновник LBK Production, яка розповість, як провести fashion-шоу в Парижі – від загальних правил і формування команди до оцінки вартості і підводних каменів. Напередодні лекції ми попросили Олену розповісти деякі інсайти цієї роботи.

Олена Грінченко
Коли починати підготовку до показу в Парижі

Ми рекомендуємо починати підготовку за пів року до показу. Також зручними термінами можна вважати чотири місяці. За цей час необхідно знайти show-production, визначитися з паризьким PR-агентством і подати заявку до Федерації, якщо є бажання потрапити в офіційний розклад Paris Fashion Week, вибрати локацію (не менше ніж за три місяці, бо попит – великий), продумати концепцію. Такі терміни дають змогу вдумливо і спокійно вирішити кожне питання і заощадити бюджет. У Парижі під час Тижня моди високий попит на все – від місця і до стільців. Якщо ви почнете опрацьовувати продакшн-питання за місяць до заходу, ваш загальний рахунок буде в кілька разів вищим, а деякі позиції і зовсім можуть виявитися недоступними.


 
Перші кроки в підготовці

Перше, про що повинен подумати бренд перед заходом у Парижі, – PR-агентство. Дуже важливо, аби це було саме паризьке агентство, не з України, Лондона чи Мілана. Саме таке агентство зможе забезпечити бренду правильних гостей на шоу і порадити, який формат заходу буде найбільш доречним і ефективним для бренду в тому чи іншому сезоні.

Шоу Litkovskaya в Парижі
Про трансформацію модних шоу

Раніше шоу відвідувала тільки професійна публіка (редактори, баєри), потім почали запрошувати і почесних клієнтів марок, а тепер, зі стрімким розвитком Instagram, змінився і сам підхід. Погляньте на рожевий пісок на показі Dior або моделей, що крокували по лавандовому полю у Jacquemus – це два найбільш обговорювані шоу цього сезону. Тепер показ повинен бути таким, щоб його хотілося фотографувати і ділитися цими фото в соціальних мережах. Це нові реалії і нам вони подобаються, а при належному плануванні, такого ефекту можна досягти і без мільйонних бюджетів.

КУПИТИ КВИТКИ НА ЛЕКЦІЮ ОЛЕНИ ГРІНЧЕНКО

ON THE SIXTH FLOOR ·

Ще в розділі Персона

Популярне