До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Фібі Файло запускає власний бренд

Фібі Файло повертається в моду після трирічної перерви, але не як креативна директорка великого люксового Дому, а як власниця власного лейбла під патронатом французької групи LVMH.

Фиби Файло Phoebe PhiloФібі Файло

Після того як Файло у 2017 році пішла із Celine, де досить успішно працювала над перезавантаженням бренду, інсайдери все гадали, де вона працюватиме далі, покликаючись на можливі вакансії креативного директора в Chanel або Alaïa. Але дизайнерка непомітно будувала власну компанію.

Реклама

"Я сподіваюся, що знову буду на зв’язку зі своєю аудиторією та людьми в усьому світі. Для мене дуже важливо бути незалежною, керувати й експериментувати на власних умовах, — повідомила Файло в стислій заяві, опублікованій на сайті Business of Fashion. — Я мала дуже конструктивні й творчі робочі відносини з LVMH упродовж багатьох років. Тож для нас це природний прогрес — знову працювати над новим проєктом". Керівник і головний виконавчий директор LVMH Бернар Арно схарактеризував Файло як "одну з найталановитіших дизайнерів нашого часу", і додав: "Я дуже радий співпрацювати з Фібі в її підприємницькій пригоді та бажаю їй великих успіхів".

Файло і Celine

Мінімалістське переосмислення бренду Celine, який 1945 року заснувала Селін Віпіана як марку дитячого взуття, зробило Файло популярною дизайнеркою в сегменті люксу, перетворивши Celine в один з найвпливовіших брендів в індустрії.

Колекції Файло відразу ж ставали архіуспішними серед модних редакторів, галузевих інсайдерів і згодом здобули прихильність широкої аудиторії. Вишуканість Celine і відмова Файло від надто звабливих образів зробили її символом розширення прав і можливостей жінок. Незабаром вплив Файло можна було помітити всюди: від мас-маркету до буму популярності кросівок Stan Smith, які є частиною її власної лаконічної форми.

Phoebe PhiloФібі Файло
Власний бренд

Файло не сказала, коли дебютує її новий лейбл, натомість повідомила, що докладнішу інформацію буде надано в січні 2022 року. Здається, бренд Phoebe Philo буде запущено у вирішальний післякризовий момент, який може змінити настрій в індустрії. Зрештою, її дівочий Chloé не був схожий на її Celine, який вона наповнила своєрідною радикальною зрілістю. Її переконлива здатність визначати актуальні модні проблеми може пришвидшити відхід від максималізму й фокусу на вуличний одяг, які переважали на ринку моди в останні роки.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.