Людина-оркестр: 3 головні пристрасті Фаррелла Вільямса

05 квітня 2018

Складно назвати людину, яка б не чула хіт Фаррелла Вільямса Get Lucky, однак за виконанням цієї невигадливої мелодії ховається людина-оркестр, яка встигає і підтримувати молодих музикантів, і зніматися в рекламі, і захищати навколишнє середовище. Vogue.ua розповідає про головні пристрасті Фаррелла Вільямса.

Фаррелл Вільямс
Фаррелл-музикант

Фаррелл Вільямс народився в багатодітній родині в штаті Вірджинія, був відмінником і грав в місцевому дитячому оркестрі на фортепіано. Саме там він і познайомився з Чадом Х'юго, з яким в старших класах заснував хіп-хоп-квартет The Neptunes, запросивши туди ще двох друзів – Гейлі і Майка Етеріджів. Група стала відомою завдяки записам для інших виконавців, включаючи Джей-Зі і Брітні Спірс. Дебютний сингл, як самостійний виконавець, Вільямс представив 2003 року, потім був успішний дует зі Снуп-Догом – їх хіт Drop It Like It's Hot назвали однією з найкращих реп-композицій десятиліття. А далі популярність росла сама по собі: дуети з Мадонною і Джастіном Тімберлейком, участь в конкурсі "Голос" в ролі тренера, саундтрек до мультфільму "Нікчемний Я" і номінація на "Оскара". До речі, на Youtube у його кліпу Happy вже понад мільярд переглядів.

Фаррелл-дизайнер

Мода – ще одна велика пристрасть Фаррелла Вільямса. 2005-го він запустив власну лінію одягу Billionaire Boys Club і, в той же час, почав випускати взуття під брендом Ice Cream. Всього через три роки він зробив колекцію прикрас для Louis Vuitton. Також кілька років тому Фаррелл Вільямс викупив голландський бренд G-Star RAW, з яким зараз не тільки випускає круті колекції з деніму, але і займається питаннями навколишнього середовища.

Рекламна кампанія G-Star RAW, покликана звернути увагу на забруднення світового океану

З останніх новин, пов'язаних з його ім'ям, особливий відгук у фанатів отримали його модні колаборації з Adidas і Chanel. До речі, кросівки з спільної колекції з французьким модним Будинком були продані на одному з аукціонів за 32 000 доларів.

Спільна колекція Pharrell Williams x Adidas Originals
Фаррелл-модель

5 квітня Фарреллу Вільямсу виповнюється 45 років, а його фанати жартують, де він купив таблетку молодості. Музикант в улюблених шортах-бермудах, жакетах Chanel і крислатих капелюхах має свіжий та молодий вигляд. Люблять з ним працювати і модні бренди. Серед головних фанатів Фаррелла Вільямса – Карл Лагерфельд.

Рекламна кампанія Chanel з Фарреллом Вільямсом і Карою Делевінь

2013 року він запросив артиста знятися в міні-фільмі "Реінкарнація", а 2017-го музикант став першим чоловіком-обличчям сумки Chanel. У різні роки його також можна було побачити в зйомках Marc Jacobs, Uniqlo і G-Star RAW.

Фаррелл Вільямс в рекламній кампанії сумки Gabrielle

Фаррелл Вільямс в рекламній кампанії Uniqlo

Chanel · Фаррелл Уильямс ·

Ще в розділі Персона

Популярне