Фаррелл Вільямс — новий креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton
Його перша колекція для Louis Vuitton буде представлена в червні наступного року під час Тижня чоловічої моди в Парижі, – повідомляється в Instagram Дому.
Фаррелл Вільямс — модник, співак, фантазер, "чиї творчі всесвіти розширюються від музики до мистецтва та моди, за останні двадцять років утвердився як світова культурна ікона".
"Я радий вітати Фаррелла в Домі після нашої співпраці у 2004 і 2008 роках для Louis Vuitton. Його творче бачення – поза модою, і, безсумнівно, приведе Louis Vuitton до нової та дуже захопливої глави", – зазначив П’єтро Беккарі, голова правління та генеральний директор Louis Vuitton.
Тим часом з Instagram-сторінки Фаррелла Вільямса, де 14,3 млн підписників, зникли всі попередні публікації. Зараз там лишається один єдиний допис, де співак та новопризначений креативний директор позує в речі зі знаменитим лого. Очікуємо на нову главу в історії Дому.
Нагадаємо, Фаррелл Вільямс народився в багатодітній родині у штаті Вірджинія, був відмінником і грав у місцевому дитячому оркестрі на фортепіано. Саме там він і познайомився з Чадом Г'юго, з яким в старших класах заснував хіп-хоп-квартет The Neptunes, куди запросив ще двох друзів – Гейлі та Майка Етеріджів. Група стала відомою завдяки записам для інших виконавців, зокрема для Джей-Зі і Брітні Спірс. Дебютний сингл Вільямс як самостійний виконавець представив 2003 року, потім був успішний дует зі Снуп-Догом – їхній гіт Drop It Like It's Hot назвали однією з найкращих реп-композицій десятиліття. На YouTube його кліп Happy має понад мільярд переглядів.
Мода – ще одна велика пристрасть Фаррелла Вільямса. 2005 року він запустив власну лінію одягу Billionaire Boys Club і саме тоді почав випускати взуття під брендом Ice Cream. А всього через три роки він зробив колекцію прикрас для Louis Vuitton. Також кілька років тому Фаррелл Вільямс викупив голландський бренд G-Star RAW, з яким зараз не тільки випускає круті колекції з деніму, але і займається питаннями захисту довкілля. Особливий відгук у фанатів отримали його модні колаборації з adidas і Chanel. До речі, кросівки зі спільної колекції з французьким модним Домом продали на одному з аукціонів за 32 000 доларів.
Фаррелл до того ж заснував власну лінійку косметичних засобів Humanrace. Вони всі є позагендерними.